Part 62

63 6 0
                                    

Langzaam word ik wakker van een sterke arm om me heen. Ik kijk naar rein en zie hoe hij slaapt. Reins ogen gaan ook langzaam open "Heey prinses "zegt hij lief"Heey."zeg ik terug. "Ik ga vanmiddag naar Daan en pien toe wil je mee "vraagt hij lief"ja dan heb ik wat afleiding"zeg ik en we stappen uit bed. Doen onze morning routine en ik loop naar zolder om Fleur wakker te maken. Als ik de deur open doe besef ik dat ze er niet meer is en rolt er een traan over mijn wang. Ik loop langzaam naar beneden en veeg me tranen weg"wat is er babe"vraagt rein"ik wou Fleur wakker maken"zeg ik. Rein trekt me in een knuffel en we lopen naar beneden in de tijd dat rein en ik een break hadden heeft rein zijn rijbewijs en een auto dus we reiden naar Daan zijn huis.

Als we er zijn lopen we naar de deur en Sam doet open. Hij rent op me af en zucht super blij"kristy je bent hier al zo lang niet meer geweest"en hij geeft me een knuffel"Achmea nu ben ik er"zeg ik vrolijk en we lopen naar binnen. Daar zitten Daan pien jaimy owen Nils en Sharon."haaaaay"zeg ik en geef iedereen een knuffel"is het eindelijk weer goed tussen ons cute coupe"zegt Daan."jaah gelukkig wel"zegt rein blij. "Hoe is het met je"vraagt Sharon"ja gaat opzichwel"zeg ik."en met fleurtje"zegt jaimy. Ik kijk haar strak aan en mijn glimlach verdwijnt. Het beeld van haar zelfmoord schiet door me hoofd heen en een traan rolt over mijn wang."wat is er Kris"zegt jaimy ongerust"Fleur heeft gister middag zelfmoord gepleegd"zeg ik zachtjes."oohw "zegt ze en ze geeft me een knuffel"gaat het wel met je"zegt owen"het is gewoon kut ik heb niemand meer nu"zeg ik en rein en ik gaan op de bank zitten. We praten wat met elkaar en is best gezellig. Ik word gebeld 'oma'staat er ik neem op"haay"ja"gister middag"misschien omdat ik het moeilijk mee had"ja dus"oohw ja iemand pleegt zelf moord laat ik even gelijk me oma bellen tuurlijk niet"denk ff na joh "gaat je niks aan"nee je komt niet naar der begrafenis"als je komt hoef ik jullie nooit meer te zien"ik hang op en rein pakt me hand.het is 5 uur en rein en ik besluiten naar huis te gaan.

Na een anderhalf uur in de auto gezeten te hebben zijn we thuis ik ga naar boven en zit op bed. Rein komt naast me zitten en we praten wat. Dit heb ik zo erg gemist ik weet nu zeker ik hou van hem...

My life is a Hell...  Ft.Rein Van DuivenbodenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu