Epil oog

86 5 2
                                    

12 jaar later

Lexy is vorige week 15 geworden ook hebben we nog een jongen denis hij is 12 oke een snoepje die is twee punt nul rein.Leon en Timon zijn al een jaar vrij en weer krijgen we drijg berichten rein heeft ze op gezocht maar kon ze niet vinden. "Omg mam er zit zo leuke jongen in me klas"zegt lexy hyper en ze laat een foto van een jongen zien met blauwe logen en blond haar. "Hoe heet die"vraag ik "Levi"zegt ze "hij is wel schattig"zeg ik rein komt aan lopen en kijkt mee"hee dat is Levi"lexy kijkt hem aan "hoe weet je dat"het is het zoontje van pien en Daan"maar hij komt uit goor OFZO"haha je moet zeggen dat ie de groetjes krijgt van mij dat ie dat tegen ze pa moet zeggen"lexy knikt en apps hem veder. Er word op de deur geklopt en lexy loopt naar de deur. Ik zie een schim Voor het raam schieten angst schiet door me lichaam. Ik loop achter lexy aan en ga in de gang staan lexy word mee gesleurd"rein"schreeuw ik en rein naar buiten lexy word een bus in geslingerd en ik zie de grijns van Leon hij grijpt me vast en gooit me ook het busje in. Lexy huilt."dit zijn die jongens die me ook hadden ontvoert werk met niks tegen lieverd "zeg ik zachtjes en druk der zacht tegen me aan.

Na een uur zitten we nog in dat busje."oke die duur is van slot ik maak de deur open en je springt er uit ik volg je oke en ren zo snel weg als je kunt"zeg ik en open de deur. We springen er uit en rennen de snelweg af naar een tankstation. We rennen de wc in en sluiten de deur"ik bel papa"zeg ik en bel rein. Rein komt zo snel mogelijk en al snel is hij er we stappen in rein zegt.schatjes dit komt goed alles komt goed...."

My life is a Hell...  Ft.Rein Van DuivenbodenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu