Part 9

122 10 0
                                    

Na 2 dagen zoeken heb ik mama nog steeds niet gevonden. Ik besluit terug te gaan naar het kamp met de doden mensen en zie een vrouw staan met het zelfde blonde haar als mijn moeder ze is helemaal vies en zit onder het bloed" mam" roep ik de vrouw draait zich om en het is inderdaad mama" liefie ik heb je gemist weet jij waar Fleur is " ja ze is in Nederland ze is bij Stacy ik was daar ook maar ik moest jullie vinden" zeg ik mama sluit me in der armen" mam kom mee ik heb een hotel geboekt hier en vanavond vlieg ik terug naar Nederland ik heb spullen meegenomen dus dan kan je wat anders aan doen. " mama stemt in en we gaan naar ons hotel. Ik geef haar kleding. En pak de rest alvast in "ik bel Stacy even om te vragen of ze er een ticket bij kan bestellen" zeg ik mama knikt en ik bel stacy op. Ik leg alles uit en ze verteld dat ze heeft geboekt..."mam we moeten naar het vliegveld. " mama neemt de koffer mee terwijl ik op me kruken mee ga. Mama stopt met lopen en valt op de grond ik kniel bij haar neer "liever zorg voor je zusje dit is het ik hou van jullie" zegt ze en ze sluit haar ogen. Ik begin te huilen en de man van het kamp komt aan lopen"dead?"yes Holland" zeg ik en hij neemt haar mee is dit het dan ben ik een wees. Ik loop naar het vliegveld en chek in.

Het vliegtuig land. Een traan loopt over mijn wang. Ik zoek mijn koffer en gaan naar de ophaal komst. "Kristy" roept Fleur. Ik ren naar haar toen en neem haar in mijn armen. Ik begin te huilen "ik zag mama maar ze storte neer en nu nu is ze dood fleurtje we zijn allen over srry" zeg ik en Fleur begint ook te huilen. Ik houd Fleur stevig vast. "Stacy bedankt dat je op Fleur wou passen" zeg ik en geef haar een knuffel"geen probleem lieverd" met ze drieën lopen we naar de auto en reiden we naar huis.

My life is a Hell...  Ft.Rein Van DuivenbodenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu