Part 72

50 6 0
                                    

Vandaag neem ik lexy mee. Ik kleed lexy extra mooi aan. Als ik klaar ben vertrekken ik en lexy naar het ziekenhuis. "Lieverd vandaag zie je mama"zeg ik tegen lexy en pak haar handje vast. "Kom "zeg ik en ik pak een rolstoel en zet lexy er in"goed vasthouden oke"lexy knikt hevig en ik scheur door de gangen van het ziekenhuis. Lexy is super schattig aan het schater lachen en ik begin langzaam te lopen als we voor de deur van kristy zijn. Ik open de deur en Reid lexy naar binnen. Ik sluit de deur en Reid een stukje door zodat ik kristy kan zien. Ze slaapt. Ik zet de rolstoel in de hoek van de kamer en zeg tegen lexy"geef mama maar een kusje om der waker te maken"ze kruipt verlegen naar me toe"ike niet durven"zegt ze. Ik glimlach en zet haar op een van de twee stoelen die naast haar bed staan. Ik geef kristy een kusje op haar wang en haar ogen gaan open. "Heey prinses"zeg ik en ga op de stoel zitten en trek lexy op me schoot. "Heey"zegt kristy"kijk is wie ik mee genomen heb"zeg ik kristy kijkt naar lexy"wauw wat ben jij een mooie grote meid geworden"zegt kristy en ze steekt haar  hand naar haar uit. Lexy glimlacht lief. Kristy kruipt omhoog en zit op het bed met der gezicht naar ons. "Ga maar bij mama zitten"zeg ik tegen lexy lexy kijkt haar verlegen aan en kruit zowat in me. "Ben je nou verlegen"lach ik lexy knikt zachtjes"is nergens voor nodig "zegt kristy. Lexy kijkt me aan  en ik zie verdriet in kristy der ogen. "Lexy ga maar lekker bij mama zitten"zeg ik en til lexy bij kristy op der bed. "Wat ben je een mooie meid "zegt kristy en ze speeld mat haar haartjes lexy der haartjes hangen altijd los gewoon omdat ik geen staart of iets anders kan maken jaimy wilt wel eens iets in der haar doen maar dat is dan ook echt het enige. Ook is haar haar best lang"zullen we naar het restaurantje"vraag ik en kristy knikt. Kristy zit gelukkig aan geen een apparaat meer vast. Ze staat op en pakt lexy der handje. Ik rij de rolstoel naar kristy toe en ze gaat er in zitten. Lexy klimt bij kristy op schoot en we reiden naar het restaurantje.  Als we er zijn zet ik de rolstoel neer aan een tafeltje"ik ga wat drinken halen wat wil je"vraag ik aan kristy"ik mag alleen water"zegt ze ik knik en loop weg. Ik loop het soort restaurant winkeltje in en pak een flesje water flesje cola en een pakje appelsap ik zie een schattig knuffeltjes met ilove you op het shirtje die pak ik ook en leg het op de balie en reken af. Ik neem het mee en geef de knuffel aan kristy. Ze glimlacht en lexy pakt hem af ze geeft de knuffel beer een knuffel  en ik geef het flesje water aan kristy ik ga tegenover haar zitten"hier appelsap"zeg ik tegen lexy en ze kijkt op ze klimt van kristy der schoot af en loopt naar me toe. Ik prik het rietje in het pakje en zet lexy op de stoel naast me. Pak de beer af en geef het pakje. Ze drinkt het rustig op en ik geef de knuffel aan kristy. "Ik mag morgen naar huis"zegt kristy ik kijk haar met grote ogen aan en zeg"eindelijk "kristy begint te lachen."oppppp"roept lexy"zo dat doe jij snel"zeg ik en ze klimt ban de stoel af. Ik trek haar shirtje goed en ze rent naar kristy toe"beer"zegt ze en kristy pakt de beer van tafel af en geeft hem aan lexy. Lexy begint te rennen met de knuffel"lexy kom is terug"zeg ik maar ze blijft door rennen. "Ik ga der ff halen"lach ik en kristy knikt ik sta op en ren naar lexy toe. Ik til haar op en gaa weer bij kristy zitten. "Daar benen ikke weer"zegt lexy tegen kristy en ik zet haar neer. Lexy loopt naar kristy toe en zegt"ikke beer"kristy knikt "waarom jij slang in je arm"vraagt lexy en ze pakt het slangetje vast. Lexy begint er zagtjes aan te trekken"LEXY NIET DOEN"roep ik en ze laat meteen los"dat slangetje is voor pilletjes"zegt kristy. Ze knikt.

My life is a Hell...  Ft.Rein Van DuivenbodenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu