Part 41

78 7 1
                                    

"Blijven jullie slapen"vraag ik ze stemmen in en ik leg matrassen in de logeer kamer. "Als jullie vieren hier slapen slapen ik en rein op mijn kamer"zeg ik ze stemmen in en we gaan op bed liggen. Rein sluit de deur achter zich en doet zijn shirt uit. Hij loopt Smooth naar me toe en begint me te zoenen. Hij duwt me zachtjes op bed en trekt me shirt uit. De kledingstukken vliegen door de kamer en al snel komt van het een het ander

Hijgend beland rein naast me neer"my fitst time"zegt reinig glimlach en zeg"van mij ook"fuck we hadden geen condoom wat nou als ik zwanger word"zeg ik gestrest"prinses dat gebeurt niet zo snel"zegt reine trekken ondergoed aan en ik doe een shirt van rein aan en rein niks alleen ze onderbroek en zo vallen we inslaap.

"Lang zal ze leven langzaam ze leven lang zal ze leven in de Gloria in de Gloria in de Gloria hieperde piep hoeraaaaaaaaaaa"zingen owen rein Daan jaimy en pien voor me"aahw dit is echt lief."zeg ik en geef ze een voor een een knuffel. "Oke wij gaan met je mee naar de stad en gaan het perfecte jurkje scoren voor vanmiddag"zegt pien"waarom er komt toch niemand""tja dat is waar maar alsnog"zegt jaimy en ik kleed me snel zanik zie jaimy en rein smoezen en rein drukt wat in jaimy der hand. Na een kwartier ben ik klaar en gaan we weg"wacht mag ik nog even een ding doen"zeg ik voor we de deur uit gaan"jaah"zegt pien snel ren ik naar boven naar Fleur der kamer"fleurtje srry dat ik gister zo boos werd maar ik wil mama's wens waarmaken"zeg ik"geeft niet ik snap je en zal het je wat makkelijker maken en gefeliciteerd"zegt ze en geeft me een kus op me wang"dankje"zeg ik en loop naar beneden. Ik jaimy en pien gaan der vandoor. Als we de stad in komen zien we een heel leuk boetiekje we lopen er in en ik slaag meteen voor de perfecte jurk. We zoeken nog schoenen en ze laten me haar en make-up bij Mac cosmetica doen. Als ze klaar zijn moet ik me omkleden in een winkel met de juiste jurk en de perfecte schoenen en zo lopen we naar mijn huis. "Wacht"zegt pien en ze bind een blinddoek om mijn hoofd"jongens waarom"zeg ik lachend. Als we er zijn word ik mee naar binnen gehaald en de blinddoek gaat af"seprise "schreeuwt iedereen de Squad tot me vrienden van hier tot aan al me oude vrienden zelfs Nils is er. Er rollen paar tranen over mijn wangen"aahw dit is zo lief jongens dankjewel"zeg ik leun tegen de keuken tafel aan terwijl iedereen me feliciteert en me een cado geeft.alle codes zeT ik op de tafel tot rein aan komt"hier schat"zegt rein en hij geeft me een sieraden doosje ik open hem en het is een ketting met rein in geschreven. Ook zit er een helemooie ring bij."aahw dankje"zeg ik en geef hem een kus hij doet de ketting bij me om en de ring ook"ik hou van je prinsesje van me"ik ook van jou schatje"zeg ik de rest gefpven me nog cadootjes en alles is zo super mega lief allemaal als iedereen geweest is zeg ik."jongens allemaal heel erg bedankt voor jullie komst ik vind het super lief van jullie "iedereen praat nog met iedereen en na 4 uur is het feestje zo goed als afgelopen en iedereen gaat weg rein die moest nog in pakken dus ook hij is weg. Ik pak ook me koffer in en Fleur komt naar me toe met der laptop"ik heb online kleding gezocht mag ik dit bestellen"zegt ze ik kijk er door heen allemaal vrolijke kleurtjes en van croptop tot jurkje. Ik kijk naar de prijs 163 euro voor 46 producten ik druk op bestellen en voer mijn bank code in en zeg"je hebt het binnen vijf daagjes binnen"ze knikt en loopt naar boven ik zet mijn koffer beneden klaar en ga naar bed de volgende dag verloopt best snel en eind van de avond word ik door rein en zijn moeder opgehaald voor Curaçao. We komen bij Schiphol aan en nemen afscheid van Sascha we checke in en wachten bij de gate we stappen vliegtuig in en gaan naar Curaçao als we geland zijn is het pittig warm. We nemen een taxi naar ons park en als we er zijn checken we in en gaan we naar ons huisje."prinses dit word geweldig met jou."

My life is a Hell...  Ft.Rein Van DuivenbodenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu