Ik word wakker naast rein. "Fuck"zeg ik zacht en besef dat fleurtje jarig is morgen."Heey prinsesje"zegt rein en hij geeft me een kusje op me wang."Heey schatje"zeg ik en draai me om."Fleur is morgen jarig ik moet vandaag ff slinger en ballonnen en cadootjes voor der halen."zeg ik"oohw is goed moet ik mee"ja kan wel"zeg ik en we kleden ons aan en doen ons haar we poetsen onze tanden en ik doe make-up op. We lopen naar beneden om eten te maken en eten het dan op. "Ik ga ff me pinpas halen"zeg ik en ren naar boven ook besluit ik de pin pas van papa en mama en Dylan te pakken en besluit al dat geld aftekenen vandaag en op mijn pinpas te zetten en die twee rekeningen aftesluiten. Als ik naar beneden kom houd ik de drie pasjes omhoog. Hij kijkt me raar aan"ja ik wil vandaag die twee rekeningen afsluiten aangezien ze morgen naar nederland worden gehaald"zeg ik hij knikt en we loon de deur uit. "Eerst naar de bank dan maar"zegt rein ik knik en we lopen de bank in. We regelen dat het geld van pa en ma de rekening naar mijngas word gehaald en het geld van Dylan ook. Na een half uur is alles geregeld en de banken van pa en ma en Dylan zijn al het geld naar mij gezet. We lopen de feest winkel in en kopen slingers en balonen feesthoedjes en ik reken af. Rein en ik praten wat over de nieuwe film waar rein in speelt als mik en tegelijkertijd gaan we naar Swarovski "Hallow kan ik jullie helpen"vraagt de medewerker"ja ik zou graag een armband willen hebben met van die bedeltjes die je er aan kan doen met zo gebeurtenis"zeg ik. "Oke wil je die in het goud zilver bronse of rosé"rosé graag"ze ik en ze pakt een armbandjeen laat hem aan ons zien"deze kost 132euro"zegt ze ik knik en zeg"de bedeltjes kunnen die gelijk gemaakt worden dat we ze zo ophalen"vraag ik"ja dat kan dan moet je een figuur van een bedeltje kiezen en wat je der in gegratineerd wilt hebben"zegt ze."oke euhm welke figuren zijn der allemaal"vraag ik en ze neemt ons mee naar achter. Ik kies voor een hartje en zeg"zou je daar papa,mama,Dylan en daar onder 13-05-16 willen zetten bij het hartje"ja dat zal ik doen dan maken we hem vast aan dit armbandje en jullie kunnen hem over een kwartiertje halen."zegt ze we knikken en lopen de winkel uit."dat is een vet mooi cado schat"zegt rein en hij pakt me hand"OMG LINCY KIJK DAAR LOOPT REIN OMG."schreeuwt een meisje en ze rennen op rein af"mogen we op de foto"zegt een van de twee."ja tuurlijk"zegt rein en we praten wat met ze en dan lopen we veder"moet je nog wat hebben?"vraag ik aan rein terwijl we over het centrum lopen"nee jij"vraagt rein ik schud me hoofd en we lopen terug naar Swarovski de vrouw geeft om het armbandje in een doosje en ik pin het bedrag van 152 euro.en we lopen naar huis toe.