" heel erg bedankt mevrouw" zeg ik terwijl ik de moeder van rein een knuffel geef. De moeder van rein reid weg en ik bel aan bij de buuren"oohw god lieverdje ben ik blij dat je er bent waar is je broer en je ouders" vraag Stacy de buurvrouw"die zijn nog in Thailand Dylan is dood en mama en papa weet ik niet maar heeft u de sleutel" Stacy pakt de sleutel en geeft hem aan me. Ik bedank haar en ik loop naar de voordeur van ons huis en open de deur"Fleur doe je eigen kleertjes maar aan" zeg ik en doe de deur dicht ik loop ook naar boven en pak mijn MacBook. Ik doe een jurkje aan en loop weer naar beneden ik leg mijn voeten op de bank en start mijn MacBook op. Ik zoek een vliegticket naar Thai land en vind der een van 200 euro dan kan ik morgen vertrekken. Ik boek hem meteen en betaal hem. Ik loop naar boven toe en pak een koffer van zolder. Ik stop er wat kleding van mij in van papa en van mama. Ik vul hem nog wat en neem hem mee naar beneden. Fleur zit op de bank "Fleur ik ga morgen naar papa en mama toe ik ga ze zoeken en Dylan erkennen zodat hij naar Nederland kan gehaald worden. Ik moet heel veel regelen drm ga ik aan Stacy vragen of jij bij haar mag blijven oke" ze knikt. Ik loop naar de buurvrouw en vaag het ze vind het goed en ze wilt me brengen naar Schiphol. Als ik terug ben maak ik avond eten voor ons tweetjes en stop ik Fleur in der bed. Ik bel cece en vertel haar alles ze vind het stom van me dat ik terug ga.