Het is een maand later
Ik zit op me bed net als de hele maand. Ik doe geen flikker en lig alleen maar in bed. "Schatje kom we moeten nu echt is iets gaan doen dit kan niet meer"zegt rein"ik vind het gemeen dat anorexia bestaathet moet stoppen"zeg ik random"ja kan wel een soort blog agtig iets maken waar je jou verhaal met Fleur op zet"zegt rein "ja dat kan wel."zeg ik rein en ik starten mijn MacBook op en we maken een site aan. "Oke je kan kopjes maken bijvoorbeeld ,zelfmoord,anorexia,aanleiding,mijn verhaal"zegt rein ik knik en we vullen alles in. Na een uur is de site af en zetten we hem online. Recht boven op de site zie je het aantal bezoekers en het zijn nu al 21 bezoekers. Rein en ik bestellen een pizza en als we die op hebben word ik gebeld."privé nummer"zeg ik en neem op"Hallow"ooh Heey"ja dat ben ik"ja klopt"vanavond?"ja is goed"oke "ja dat heeft ze achtergelaten"oke is goed zal ik doen"ja"doei"zeg ik en hang op"oke ik ben dus vanavond te gast bij RTL late night voor de site omdat de site Tranding topic is "zeg ik. "Leuk prinses maar je weet dat je helemaal ondervraagd word en dat dat pittig lastig is ze blijven door vragen"zegt hij ik knik langzaam"je gaat wel mee toch"zeg ik"ik laat me kleine meisje met mijn kleine meisje niet alleen in Amsterdam"zegt rein"best gek over 4 maanden komt ons meisje al"zeg ik"ik hoop dat ze net zulk schattig neusje en die cute wangetjes als jou krijgt"zegt rein lief"ik hoop dat ze die druppie oogjes en jou mooie lipjes krijgt"zegt ik"ik hoop dat ze gezond is"zeg ik er achter aan"als ze dat is is alles al perfect"zegt rein en hij geeft me een knuffel. "Prinses zullen we maar naar Amsterdam gaan dan"zegt rein en ik knik we lopen naar reins auto en we reiden naar het gebouw van RTL late night(ben vergeten hoe het heet oeps).
Na 2 uur zijn we in het gebouw en word ik in de visagie gezet me make-up en haar word gedaan en na een uur ben ik klaar. Humberto tan komt naar mij en rein en zegt"Heey kristy wil je ook over je verleden vertellen vanavond of niet"euhm ja is goed maar het ligt allemaal heel gevoelig"ja dat snap ik maar het komt wel goed hoor"zegt hij en loopt weg. Na een uur gechild en met een aantal fans van rein gepraat te hebben moet iedereen de zaal in inclusief rein.rein zit op de eerste rij dus dat is wel fijn. Even later moeten wij ook de zaal in en gaan we om de tafel zitten samen met:doutzen kroes, max Verstappen, jan Smith en nog een aantal mensen die ik niet ken.(srry geen idee hoeveel mensen daar aan die tafel zitten kijk het zelf nooit).