Ik app rein en vraag of ze thuis zijn. Al snel antwoord hij en ze zijn thuis. Ik vertel dat ze RTL boulevard moeten kijken en stop me telefoon weg. Fleur en ik worden meegenomen. Bbrave komt eerst aan de ronding staan en daarna word Fleur der bij gehaald ze praten wat over haar fan momentjes. En Fleur word uitgenodigd voor een concert als VIP. Bbrave komt uit beeld en jay gaat naast me staan "bel me"zegt hij en duwt een briefje in me hand. Ik stop hem in me zak en dan moet ik komen. "Hallo kristy"hay"hoe heb je het kunnen regelen dat bbrave bij je thuis kwam"nou ja ik was bij vrienden gister en ja toen belde ik met Fleur en toen hoorde ze dat en heeft een vriend het eigenlijk geregeld"wie zijn die vrienden"rein owen en Daan en pien en jaimy"zeg ik"oohw dat verklaard een hoop"ben je single dat vragen best veel jongens zig af via twitter"nee ik heb een vriendje"en wie is dat"rein"zeg ik"hoezo vind je dat Fleur het verdiende"nou wat wij meegemaakt hebben is niet normaal voor onze leeftijd en ja zij heeft het er heel moeilijk mee en je merkt dat ze heel erg is veranderd in die maand"want wat hebben jullie meegemaakt"nou wij waren in Thailand tijdens die storm en zijn onze ouder en broer kwijtgeraakt"ja dat is heftig"ik knik en Fleur begint zachtjes te huilen ik sluit haar in me armen. En troost haar"fleurtje het is goed"fluister ik"ga maar backstage "zegt jan kooiman. Ik knik dankbaar en we lopen af. Samuel en kaj komen aan lopen en geven Fleur een knuffel"aahw dankje dat jullie dit voor der willen doen"zeg ik. Ze knikken. Ik pak me telefoon en app met rein dat ie het lief vond wat ik allemaal zij. We lopen het gebouw uit en stappen de auto in bij oma enwe reiden naar huis. We springen ons bedje in en vallen in slaap.