Deel 14

108 8 0
                                    

Ik sta voor het lokaal van mijn klas en de man die mr bredeveld heet doet de deur open. We lopen de klas in en ik ga voor het bord staan. Ik kijk rond en zie rein zitten"heey kristyy"roept rein. "Heey"zeg ik en lach naar hem. Bredeveld loopt weg "meisje stel je even voor" zeg de docent"oke nou ik ben kristy ben 16 en ik ben hier heel slecht in zijn er vragen" zeg ik rein steekt ze vinger op" rein"zeg ik"woon je weer bij je opa en oma "jep"oke dan kom ik vanmiddag wel ff langs"is goed" zeg ik. Een jongen steekt zijn vinger op. "Wrm zit je onder de brandwonden en littekens " vraagt hij niet begrijpend" misschien omdat mijn huis in de fik is gegaan en ik afgelopen week in Thailand was"zeg ik boos. Mijn hart klopt in mijn keel en mijn handen bal ik tot vuisten. "Wrm woon je bij mijn opa en oma" vraagt een arogant meisje. "Omdat mijn ouders dood zijn willen jullie nog meer weten oke me broer is ook dood gezellig he en om het nog leuker te maken mijn zusje word elke dag gillend wakker omdat ze zo bang is dat is leuk, NEE GWN NIET LAAT ME GVD " schreeuw ik en loop weg. "Kristy wacht."schreeuwt rein. Ik kijk achter om en zie hoe rein zijn tas om zijn rug slingert en naar me toe rent. Hij pakt me stevig vast in de klas en trekt me in een knuffel. Even kalmeer ik hij laat me los en zegt zacht" zo doe je dat toch ook bij je zusje?" Ik knik en er lopen tranen over mijn wangen. "Kristy en rein ga maar even naar de wc kom wel gelijk terug oke" we kniken en lopen de gang op.

Na de pauze zitten we weer in de klas en hebben we mentor les. Mvr grote verteld wat dingen dat we naar Disneyland gaan binnenkort en nog veel meer na een half uur stormt er een meisje binnen"mvr ik moest kristy halen van mijn docent Fleur is aan het krijsen en gillen en roept heel de tijd haar naam"zegt het meisje bang" zonder iets te zeggen ren ik de klas uit en volg ik het meisje. Naar het lokaal. Ik open de deur en pak Fleur op . Dat jochie begint te lachen ik loop naar hem toe en zeg"jij gaat nu stoppen ander ros ik je bek dicht"zeg ik boos en loop met Fleur die huilend aan het optillen is naar mijn lokaal. Ik houd Fleur stevig beet en bied me excuses aan mijn docent. "Het is niet erg ik heb gehoord wat jullie hebben mee gemaakt het is niet niks" ik zet Fleur zachtjes op de grond en zet haar tegen de muur."Fleur het is goed ik ben er gaat het allemaal"zeg ik zachtjes ze knikt. Ik loop met haar mee naar haar lokaal en laat haar binnen"zozo Fleur kon je niet zonder je zusje" roept dat joch weer naar Fleur. Ik loop naar hem toe en pak hem bij zijn kraagik til hem zachtjes op en zeg"trek je bek nog een keer open"en wat"zegt hij. Ik geef hem een klap met mijn vuist"dan dit" zeg ik en zeg hem neer. Ik kijkt me bang aan en ik loop naar me les. "Kristy mogen we je littekens en de betekenissen weten" vraagt mvr grote. Ik knik en til mijn been op. "Deze is door een boom tak die schoot in mijn been tendens dat ik onder water werd getroken" ik doe mijn topje naar beneden en laat een groot litteken op mijn borst tot nek zien "deze kwam door stuk glas ook in thailand. Ik draai mijnbouwdistrict en doe mijn haar op zijn daar zit een klein litteken "deze kwam omdat ik Fleur boven water moest houden omdat ze bijna stikte. Ik wijs naar mijn arm en trek mijn shirtje een stukje om hoog en zeg"deze komen door de brand in mijn oude huis en ik moest voor Fleur over vuur spring maar ik viel in het vuur" zeg ik. Ze kijken me geschrokken aan.

My life is a Hell...  Ft.Rein Van DuivenbodenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu