We zijn net thuis. Fleur der arm zit in heet gips en ik mag niet op mijn been lopen ik heb een verband je met krukken. Ik zit in de kleding van oma en fleur ook. Morgen gaan we naar huis. Morgen kan ik mijn eigen kleding halen. Ik besluit een slefie te maken je ziet de sneeën op mijn wangen mijn blauwe oog en mijn wond op mijn voor hoofd. Een traan verlaat mijn oog dit had nooit mogen gebeuren. Ik sta op"liefie je krukken"zeg oma terwijl ze ze aan geeft."ik wil die kut krukken niet ik wil hier niet zijn ik wil met Dylan lol maken met papa stoeien en met mama praten over de leuke jongens in de stad maar dat gaat GVD niet meer" schreeuw ik en ik sla tegen de muur aan."lieverd doe rustig pak je krukken aan en kom even zitten" niks rustig "roep ik en ik trek de krukken uit oma der handen ik loop naar de gang en open de deur. "Blijf hier kristy denk aan je zusje" zegt opa" houd je bek over Fleur oke ze is het enig wat ik heb " schreeuw ik en smijt de deur dicht en ren met me krukken naar buiten. Ik loop naar het parkje en ga op een bankje zitten. Ik gooi me krukken naar Vooren en begin te huilen"wrm moet dit nou gebeuren" zeg ik zacht "deze waren van jou" hoor ikvoor me. Ik kijk op en zie een jongen met mijn krukken staan. "Ja klopt" zeg ik. "Gaat het je hebt allemaal sneeën op je hoofd"zegt de jongen terwijl hij naast me komt zitten"nee het gaat niet ik heb mijn broer dood gezien en heb me zusje kunnen redden waardoor ik zelf helemaal open lig me ouders zijn misschien dood en ik ben hier in dit graf dorp" zeg ik bot"wacht wat hoezo zei je misschien zijn me ouders dood" "nou ik was op vakantie in Thailand en die kut golf kwam ik heb daar me broer dood zien drijven en me ouders heb ik niet gezien ik heb contact met me opa en oma gehad en nu ben ik hier. Ik moet terug ik wil naar me ouders" zeg ik en ik begin weer te huilen. De jongen trekt me naar zich toe. Dat deed Dylan ook altijd. "Srry dat ik je dit vertel " zeg ik. "Geeft niet ik ben rein trouwens ik woon in de ***straat" zegt hij" ik ga weer ik ben vet boos en wil dit niet tegen jou reageren" zeg ik "geeft niet misschien tot ooit" zeg hij . Ik knik en sta op en loop met me krukken naar het huis van me opa en oma. Als ik er ben bel ik aan oma doet open "ik wil dat je een vliegticket naar Thailand boekt en wel nu ik moet weten of papa en mama nog leven" zeg ik tegen opa. "Lieverd het is niet verstandig." Zegt oma"HALLOW IK ZEG TOCH DAT IK HET WIL DOE HET NOU GVD GEWOON WANT ANDERS BOEK IK HET ZELF"schreeuw ik "ik accepteer deze toon niet" zegt oma" oke best kan je me afzetten bij ons huis dan ga ik daar heen" nee dat doen we niet" zegt opa. "Oke best Fleur kom we gaan wel liften we gaan hier weg " zeg ik en loop naar Fleur en we lopen naar de gang tja schoenen en Jansen hebben we niet dus dat hoeft ook niet. Ik loop met me krukken en Fleur naar de deur en Fleur doet het open" kristy je gaat niet naar Thailand"zegt oma streng" dat bepaal ik zelf wel" zeg ik en trek de deur met een klap dicht"kom we gaan naar rein we vragen of hij ons wilt brengen" Fleur knikt en we zoeken de straat van rein. Als we er zijn gaan we naar zijn huis en bel ik aan. Rein doet open" heey euhm zou je misschien mij en me zusje naar Breda willen brengen" vraag ik"ik zal Ff aan me moeder vragen" ik knik en rein loopt snaar binnen. Hij komt al snel terug met zijn moeder en zegt" kom maar meiden ik breng jullie" . Ik bedank de moeder van rein en geef het adres van ons huis en we stappen in de auto en ze reid weg.