Deel 27

82 6 1
                                    

"Ik snap er niks van warm wouden die jongens je"vraagt jaimy"ja ik snap het ook niet"zegt pien"oké ik ben verkracht drie jaar geleden door hun ze zijn de cel in gegaan en zijn vandaag vrij gekomen maar ze zouden me op zoeken en dat is ze blijk baar gelukt"zeg ik snikkend."oehw"zegtpien"srry "zegt jaimy."schat vergeet niet dat we er voor j zijn"zegt Sanne"weet ik"zeg ik. "Maar plus niet treurig doen om mij vergeet het en we gaan veder"zeg ik"ik ben bang dat die gozers dadelijk aangifte doen tegen rein en owen"zegt pien wijs. "Fuck ze hebben ze wel echt bont een blauw geslagen"zegt Sanne"gwn ontkennen"zeg ik"die mainiacs hadde gefilmd"zegt jaimy."fack en nu"zegt pien"dadelijk tegen de jongens zeggen"zeg ik. Iedereen mompelt wat."ik vind jou gips echt vet het staat helemaal vol met mainiacs"zegt jaimy. Ik glimlach. De deur knalt open"KUT ZOOI"roept owen boksen hij trapt tegen de deur. De jongens komen binnen en Daan en Nils kijken niet blij en rein en owen zit boos naast elkaar. Ik ga op reins schoot zitten en vraag wat er is"ja die kut megolen van net die gozers die zijn dus naar Willem gegaan en we moeten zo met Willem en Sanne jou en owen rond de tafel met die gozers die zitten in het fucking gebouw"zegt rein boos. Rein houd me stevig vast"rein ik ben veilig bij jou desnoods heb ik owen Daan en Nils en de meiden letten ook op wees niet bang schatje "zeg ik"dat weet ik maar ik gun het je niet ze blijven met ze poten van jou af doe alles bij mij maar niet bij jou. Aahw dit is dan weer typisch rein zo lief en beschermend. De deur gaat open en Willem staat daar. Blij kijkt ie niet"rein,owen,kristy,Sanne komen nu."zegt hij serieus. We staan op en lopen achter Willem aan owen loopt voor daarachter sanne en rein heeft stevig mijn hand vast. "Ik ben bang"zeg ik zachtjes zodat rein het hoort"het komt goed liefje"zegt rein en hij slaat zijn arm om me heen. Willem opent de deur en owen en sanne lopen naar binnen. Even blijf ik staan. Ik slik en loop samen naar binnen."Heey lekkerding kom je om me schoot zitten gaan we dingen doen"zegt Lucas en hij staat op en gaat voor me staan. Hij doet zijn hoofd naar voor en ik word pittig bang. Ik kijk naar rein en rein word vuur rood. Ik kijk Lucas aan en hij zoent me. Ik probeer hem weg te duwen maar het lukt niet. "GVD KUT MEGOOL"schreeuwt rein en hij ramt hem op ze bek. Snel loop ik naar owen toe owen geeft me een knuffel en kalmeert me. Rein en Lucas liggen op de grond te vechten. Bart en jason moedige Lucas aan. "Ik ben dit zat" roept owen en hij staat op en ramt Lucas ook op ze bek Bart gaat tegen owen te keer en jason loopt.naar mij toen"ik zweer blijf daar want ik breek je hoofd"zegt Sanne pissig. Jason loopt naar me toe en legt zijn arm om me heen ik sta snel op en ga aan de andere kant van Sanne staan"ik had je gewaarschuwd "zei Sanne en ze pakt zijn hoofd beet en geeft hem een knietje in zijn hoofd. Dat herhaald ze een paar keer"STOPPEN NU "schreeuwt Willem die binnen komt lopen iedereen stopt behalve reinheid slaat Lucas door en door. "REIN WEGWEZEN NU GA MAAR NAAR DE KLEEDKAMER JOU SPREEK IK STRAKS EN HAAL ALS DE WIEDEWEERGA DAT BLOED WEG" schreeuwt Willem. Lucas begint te lachen en zeg"eindelijk die kleine pedofiel had bijna me meisje afgepakt" ik ben je fucking meisje niet"roep ik"schatje toch"ik loop naar hem toe en geef hem een klap in zijn gezicht. Hij staat op en geeft me een klap met zijn vuist tegen mijn oog en ik val achter over.

My life is a Hell...  Ft.Rein Van DuivenbodenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu