Part 77

48 5 0
                                    

Als we mij het zwembad zijn gaan we met ze drieën in een kinder verschoven hokje ik en rein kleden ons om en treken lexy haar jurkje uit. We stoppen onze spullen in een kluisje en rein pakt lexy der hand. Ze heeft van die bandjes om der armen vet schattig. Voor we het zwembad in gaan moeten we een gang door met spiegels. Ik kijk naar me zelf en walg van het feit dat heel mijn lichaam naar de kloten is. Ik blijf stil staan en blijf kijken al me litekens en ik denk dat ik nu net zo dun ben als Fleur toen ze drie weken niks gegeten hebben en dan heb ik al veel aan gekomen. Mijn ogen vallen op een jongen die achter me loop. Door de spiegel zie ik hem ik blijf stokstijf staan. Hij ziet me staan en lach naar me.

"Hoer we hebben iemand mee"zegt Leon en duwt een jongen de kelder in. Bang kijk ik hem aan wat gaat hij doen. "Doe alles met haar wat je wilt"zegt Timon en sluit de deur ik kijk hem bang aan en hij trekt zijn broek uit. Een zucht verlaat mijn mond en al snel volgend door een traan. Ik weet al precies wat er gaat gebeuren. Hij dwingt me hem te doen. Ik stribbel flink tegen. Hij pakt iets uit zijn jas en met een snelle beweging zet hij een snee in mijn arm

Ik kijk naar mijn arm en er zit nog een litteken. Jesse komt naar me toe en het paniek gehalte neemt flink toe. Hij gaat voor me staan en pakt mijn arm vast"AAAAHHH LAAT ME MET RUST... BLIJF VAN ME AF...REIIIINNNNNNN"schreeuw ik in paniek en binnen no time staat rein voor me. "Hij Timon Leon"zeg ik hikkend van de schrik. Reins gezicht word van blij naar pissig en slaat hem op zijn oog"dus jij heb godverdome ook mijn meisje pijn gedaan"roept rein en hij grijpt Jesse bij zijn keel en duwt hem ruw tegen de muur aan. En tilt hem met zijn handen bij zijn keel op"WAT JULLIE MIJN MEISJE AAN HEBBEN GEDAAN GA JIJ NU VOOR BOETEN EN DE REST KOMT NOG WEL"SCHREEUWT REIN PISSIG. ""MAMAAAAA"roept lexy en ze komt aan rennen. Ik til haar op "wat doet papa"vraagt ze"doe maar niet kijken"zeg ik en draai me zodat haar rug naar hun is. Ik zie Jesse naar lugt happen en dan valt zijn hoofd slap."jongen wat doe je"roept een man en trekt rein van Jesse af. Rein trekt zich snel los en trapt Jesse in zijn gezicht. Zijn hoofd begint flink te bloeden."jonge man jij gaat nu mee naar de beveiliging"zegt de man en trekt rein mee. Ik loop achter rein aan en we moeten in een kamer gaan zitten. En de politie is er al snel. We moeten het uitleggen de politie begrijpt reins gedraag dus laten ze hem gaan. Rein en ik lopen het zwembad in en beginnen te zwemmen. Lexy probeert naar me toe te zwemmen maar lukt niet heel goed ik zwem naar haar toe en. Zet haar op me rug. Ik zwem naar rein en sla mijn benen om hem heen. Lexy komt naar ons toe zwemmen en hangt bij ons."ankeren dat je het deed"zeg ik tegen rein."ik hoop dat hij nooit meer op staat...ik weet niet eens wat ik deed ik kreeg iets wat me heel boos maakte en ja je bent te minste veilig"zegt rein en geeft me een kus wat uit loopt tot een passie volle zoen.

My life is a Hell...  Ft.Rein Van DuivenbodenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu