Part 73

57 6 0
                                    

Het is nu weer alles vanuit kristy der uitzicht

Ik kijk schichtig om me heen en begin te rennen. Door alle gangen ren ik weg. Als ik bij de deur kom hoor ik schoten van een geweer ik kijk achterom en zie daar Timon staan. Bang kijk ik op zei en zie Leon. Ik probeer de deur te openen maar niks werk. Ik hoor nog een shot en zie veel bloed uit me buik lopen.

Ik schrik wakker en kijk vluchtig om me heen. Ik kijk op de klok en zie dat het'6,00 'uur is. Ik stap me bed uit en loop de gang op. Gister is mijn infuus er uit gegaan omdat ik vandaag naar huis mag. Ik loop de gangen door naar beneden. "Mevrouw u moet weer naar u kamer u vat kou in uw pyjama"zegt een zuster ik kijk haar aan en loop veder. Ze heeft gelijk ik heb een pyjama die erg bloot is aan'media ook gelijk voor wat ze dadelijk aan doet' ik kijk naar me benen en zie overal rode brand plekken of litekens opzich valt het wel mee alleen me armen mijn armen zijn het alles ergste. Mijn buik is weg getrokken en heb alleen een groot litteken van mijn wond mijn benen tja die zijn nog aan het herstellen. Ik loop snel door en kom in het gedeelte waar Fleur lag. Een zucht verlaat mijn mond en snel loop ik terug naar mijn kamer. Ik stap onder de douch en doe mijn morning routine ik kijk in de spiegel en zie het grote litteken in mijn nek

"Je gaat me nu pijpen meid" zegt Leon en hij klapt het mes uit "nee"zeg ik bang maar vast besloten. "Doen"zegt Timon en en Leon schreeuwt"pijp me kut hoer"en hij drukt me hoofd naar zijn kruis toe. Ik sla zijn hand weg en ga in het hoekje zitten.leon komt naar me toe en zet het mes in me nek en ik voel een scherp mes over mijn huid gaan. Leon begint te lachen en ze lopen weg. Ik voel aan me nek en zie allemaal bloed op me hand.

Ik schud snel de gedachtes van me af en er rolt een traan over mijn wang. Ik loop de badkamer uit en ga op me bed zitten. Rein komt me over enkele minuten halen en heb me tas al in gepakt. De dokter was al geweest en als rein er was dan mocht ik gaan. De deur gaat open en een drukke Lexy rent naar me toe"bene ikke weer"roept ze en ze geeft mee een knuffel. "Heey moppie"zeg ik en pak der hand. Rein pakt mijn tas en we lopen het ziekenhuis uit. "Ga jij met mij en papa mee?"vraagt lexy mij"ja"zeg ik blij"maar dat kan niet want ik ben daar alleen met papa in huis "zegt ze"lexy wat had ik nou gezegd"zegt rein streng. Lexy kijkt naar der voeten en rein gooit mijn tas in zijn auto. Rein zet lexy in de auto en ik ga voorin zitten. Rein komt naast me zitten en we reiden naar huis"rein "zeg ik"ja prinses"zegt rein"ik had nagedacht maar bij alles wat ik zie moet ik wel aan iets denken aan Timon of Leon of Fleur of Dylan en dan weer papa en mama ik kan dit niet"zeg ik en er rolt een traan over mijn wang. Rein pakkerd de auto op de oprit en haalt lexy uit de auto en opend de deur. Hij sluit de deur en trekt me in een knuffel"schat ik help je er door heen ik heb zo erfschuld gevoel gehad had ik maar niet naar Frankrijk gegaan elke dag weer overal heb ik je gezocht nu ben je er eindelijk weer ik laat je niet meer gaan schat samen komen we hier uit ik help je met alles en zal er altijd voor je zijn ik blijf achter je staan en zal alles voor je doen maar laat me nu niet gaan"zegt rein en hij kijkt me aan met tranen in zijn ogen.ik kijk hem aan en geef hem een kusje. Hij trekt me weer in een knuffel"zodra Timon en Leon vrij zijn ik maak ze af"zegt rein pissig. Ik glimlach en kijk hem aan zijn lippen raken de mijnen en en langzaam glijd zijn tong naar de mijne. Langzaam trek ik terug"dit is zolang geleden dat ik dit echt wil"zeg ik en rein glimlacht. We doen onze schoenen uit en lopen de huiskamer binnen.

My life is a Hell...  Ft.Rein Van DuivenbodenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu