Ik sta gelijk weer open en voel me oog. Ik kijk naar me hand en zie bloed. Ik kijk Lucas aan en kijk naar Willem"NU IS HET KLAAR AAN DE TAFEL ZITEN EN SNEL"schreeuwt Willem en Jochem komt aan lopen met rein"hij blijft hier mooi bij"zegt Jochem en hij duwt rein naar binnen. Ik kijk rein aan en zie veel bloed op zijn gezicht. Hij loopt naar me toe en pakt me gezicht beet. "Wie?"zegt rein ik kijk Lucas aan. Rein loopt naar Lucas toe en pakt hem bij zijn haar."waarom doe je haar pijn"vraagt rein"omdat ik van der hou"zegt hij rein smijt zijn hoofd tegen de tafel en herhaald dat"REIN STOPPEN NU OF JE MAG AL JE FANS ZEGGEN DAT JIJ ER VANAVOND NIET BENT"zegt Jochem. Rein stopt en gaat naast me zitten. "Kristy waarom is hier ruzie en wrm gaat het over jou"vraag Willem rustig"nou die daar(wijst naar Bart Lucas en jason)die hebben mij drie jaar geleden verkracht en zijn vandaag de cel uit gekomen en ik kwam ze net tegen op straat toen ik met de meiden was en toen sleurde jason me mee en toen heeft pien rein gehaald en ja dat was vechten en owen hielp rein en ja "zeg ik. "Oké rein wrm ga je zo tekeer dit doe je nooit"zegt Jochem. "Omdat hun met hun poten van me vriendin afmeten blijven"zegt rein boos. "Oké"zegt Willem"wrm willen jullie kristy"omdat ze lekker is"antwoord jason"owen wrm doe je mee"vraagt Willem"omdat rein me bro is"zegt owen. "Ik weet al dat we hier niet meer uitkomen jongens jullie gaan weg en als jullie vandaag nog zien bellen we de politie"zegt Jochem.ze staan op en lopen weg"JONGENS WAT BEZIELT JULLIE"roept Jochem. "Rein je hebt een blauw oog "zegt Willem"ja dus"zegt rein"we hebben heel wat make-up nodig om je oog weg te werken"rein zucht"oké leuk mag ik nu weg voordat ik gek word"vraag rein Jochem knikt en we lopen met ze vieren terug naar de kleedkamer owen zijn armen zijn blauw rein zit onder het bloed Sanne der wang licht open ik heb een blauw oog en me wenkbrauw ligt open. Fijn. We openen de deur van de kleedkamer en Ze kijken ons met open mond aan ."Woow wat zien jullie er uit"zegt jaimy geschokt"Jezus "zegt Nils. Ik zucht en loop de kamer uit ik ga naar de visagie en braak daar om een nat doekje"meisje wij maken het wel even schoon"zegt de vrouw. Ik glimlach en ga op de stoel zitten al snel komt rein ook binnen en komt naast me zitten"doe mijn oog ook maar"zegt rein bot en hij pakt me hand"gaat het prinses"vraagt rein"ja me oog doet alleen een beetje pijn"zeg ik"gaat het met jou"ik deelhebt voor jou het maakt niet uit of ik pijn heb"zegt rein. De vrouw maakt mijn oog schoon en stopt er alcohol op. Daarna doet ze rein. "Ik maak je gelijk op oké anders moet je over tien minuten komen"zegt ze rein knikt en ik naar hoe rein zijn oog weg gewerkt word. Na vijf minuten is die klaar en zie je niks meer van zijn oog"er zin nu een beschermlaag om je vonden dus als je het er afhaalt moet je even terug komen anders gaat het er slecht af"zegt ze. Rein knikt en samen lopen we terug. Ik de gang blijf ik staan"rein bedankt""ik doe alles voor jou"zegt rein en hij pakt me bij me komt ik sla me armen om hem heen en we beginnen te zoenen."rein visagie"zegt Daan. Ik trek terug en rein zegt"ben er al geweest" Daan knikt en rein en ik lopen naar binnen"Sanne der wang is ook al schoon"je hebt wel mooie blauwe ogen nu"zegt Sanne. Iedereen begint te lachen.