Part 65

55 6 0
                                    

Dag van de bevalling.

Met een grote toeter als buik wagen ik met rein naar de bank jaimy en owen komen vandaag langs. "Rein ze trapt weer"zeg ik en leg rein zijn hand op mijn buik"wat ben ik blij als we onze kleine meid hebben,lexy ''zegt rein"jaa ik wil heel mijn leven met jou delen"zeg ik en de deurbel gaat. Ik sta op en wagen naar de deur ik open hem en owen en jaimy komen binnen ik was gister uitgerekend en jaimy over precies een maandje. We lopen naar de bank toe en ik voel dat er water langs mijn benen loopt. Ik kijk naar onder en dan naar de rest"me vliezen zijn gebroken"zeg ik en ruim het Watervlies op en rein zegt" wil je thuis bevallen of in het ziekenhuis"ziekenhuis"zeg ik en we nemen afscheid van jaimy en owen en gaan naar het ziekenhuis"nou dat was lang met die twee"lach ik en rein knikt. Als we er zijn moet ik naar de kinder afdeling en word ik op een 1 persoons kamer gezet.

Na 4 uur moet ik persen en al snel komt het hoofdje. "Meid olijven persen het is er bijna"zegt de dokter en ik pers door. Na enkele minuten is het kindje ter wereld gebracht en word het in een doek gewikkeld en op me buik gelegd.."wat een mooi meisje"zegt rein en we kijken naar het rein twee punt nul meisje. Ze lijkt sprekend op rein alleen de witte haartjes heeft ze van mij "de naam van jullie meid weten jullie die al"vraagt de zuster."ja lexy van duivenboden"zeg ik en rein knikt. E vrouw schrijft een aantal dingen op en loopt dan weg.

Na een uur zijn we weer thuis en rein opent de deur en ik energie lopen naar binnen met lexy in mijn armen. Overal hangen iTS à girl slingers en balonen"aahw wat een mooi meisje"zegt jaimy en ze rent naar me toe"wat een liefje"zegt ze er achter aan"ze is zo licht en die bruine oogjes zijn echt net rein ogen"zeg ik."aahw ik wil nu ook dat de mijne er is"zegt jaimy lachend"komt waarschijnlijk over een maandje"zeg ik de hele avond praten we nog wat en lexy ligt op bed  jaimy en owen gaan naar huis en ik rein gaan naar boven als ik de kamer in loop duwt rein me zachtjes tegen de deur aan"nu lexy er uit is kunnen we gewoon weer"zegt rein grijnzend en geeft me een kusje.

My life is a Hell...  Ft.Rein Van DuivenbodenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu