Deel 36

76 6 1
                                    

Ik word langzaam wakker en zie dat niemand er meer ligt. Snel kleed ik me aan poets me tanden en kam me haar uit doe me make-up en loop de trap af" iedereen zit daar en zijn druk aan het praten ik hoor me naam en blijf in de gang staan"woensdag word kristy 17 dus ik had het idee een septime party te geven"dat is vet leuk maar hoe kom je in aan rankings met haar oude vrienden uit zeeland"ja dat weet in niet ik weet wel de twitter van een vriendin van haar maar zij is mainiacs"mooizo dat is geregeld als je haar nummer nou vraagt dan regelen we het veder als kristy vanmiddag naar huis gaat"dit gaat ze sws leuk vinden" ik loop de kamer in en zeg"wie gaat wat leuk vinden"euhm Daan daans moeder dat we hebben opgeruimd"zegt owen snel. "Oohw"zeg ik. "Mijn trein vertrekt om 1 uur dus ik ga zo"zeg ik"ja is goed kwam je nog terug of niet"zegt Daan"euhm nee ik denk het niet want ik ga dan vandaag met bbrave en morgen ga ik met Daniëlle afspreken en dan ben ik die dag daarna jarig komen jullie"vraag ik"ja is goe Hoe laat"vraagt pien"euhm om 3 uur ongeveer en er blijven best wat mensen slapen dus als jullie ook willen dan moet je spullen meenemen"zeg ik. Ze knikken en ik pak me rugzak die overvol is door het geshop van mij en rein. Ik pak alles en neem dan afscheid en ga dan maar naar het station. Ik neem me trein en ga naar Waalre.

Na een uurtje ben ik thuis ik loop naar binnen en vraag oma waar Fleur is"ze is naar buiten met die vriendin"zegt oma"fuck"zeg ik "meisje niet schelden"dat kies ik zelf wel maar bbrave komt dus nu binnen een uur langs en ja dan moet ze thuis zijn"zeg ik. Ik pak me telefoon en bel der op. Ze komt gelijk aan en na 10 minuten is ze er"wrm moet ik komen"vraagt ze pissig"ik heb een verrassing maar weet niet jodelaar het ongeveer komt het is sws binnen een uur."oke"zegt ze en ze ploft op de bank"oma ik ga met rein jaimy en owen naar Curaçao volgende week 3 weken"zeg ik"Kris moet dat echt dadelijk gebeurt er het zelfde en heb ik niemand meer"zegt Fleur ze heeft gelijk maar het is daar niet gevaarlijk. De bel gaat en ik loop naar de deur. Ik open de deur en zie Bbrave staan. Ik stel me voor en neem ze mee naar binnen."Fleur alsjeblieft"zeg ik en de jongens lopen de kamer in. Fleur der ogen worden groot en ze begint te huilen."aahw gaat het meid"zegt samuel (haar fave). Ze knikt"we hadden gehoord wat je had meegemaakt en vinden het heel speciaal dat je dit kunt"zegt kaj. "Ja ze doet het erg goed"zeg ik"nou is voor jou ook lastig hoor"zegt. Jay en hij slaat me arm om me heen ik duw ze arm rustig weg" zullen we paar liedjes voor je zingen". Zegt casius"jaa"zegt Fleur en ze gaan op de bank zitten ze beginnen te zingen en Fleur kijkt met veel ongeloof de jongens aan. Na een uur hebben ze heel wat liedjes gezongen en gaat Fleur met ze op de foto. Ik maak heel wat foto's en dan moeten ze echt gaan. Fleur bedankt me en Fleur begint te gillen"omg ik sta op hun insta van allemaal omg ik heb ook gwn tag"schreeuwt Fleur. "Aahw ben echt zo blij voor je"zeg ik. De dag verloopt heel leuk met een overblije Fleur. Ik word gebeld door een privé nummer. Ik neem op"hallo"Heey"euhm ja"ja is goed"ja oke we zullen der zijn"ja"doegg"ik hang op"Fleur jij en ik gaan vanavond naar RTL boulevard met bbrave je moet met hun naar een interview over vanmiddag. "Omg"zegt ze. We gaan snel eten en maken ons klaar voor vanavond. Oma brengt ons en na een uurtje zijn we er. We lopen het gebouw in en gaan de visagie in.

My life is a Hell...  Ft.Rein Van DuivenbodenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu