Deel 25

88 7 1
                                    

De mensen van de store kijken me raar aan"meisje het is niet slim om hier te zijn er zijn al best veel mainiacs"zegt een vrouw van de kassa"boeit me niet" zeg ik en loop naar het middel punt van de zaal. Binnen no time word ik omringt door mainiacs mijn telefoon maakt het geluid dat ik word gebeld. Ik neem op"Heey"nee ben in binnen bij de mainiacs daar"nee ik blijf ff"rein snap dan wat owen zei maakt me gen boos oké"ja snap ik"ja"nee rein jij moet niet komen er zijn hier te veel mainiacs"haha nee je gaat me niet naar backstage ontvoeren"nee blijf". Shit rein komt me halen. "Kristy mag ik op de foto"ja ik ook"ik ook"oké meiden ik maak een foto met mijn telefoon zet hem op insta en dan kan je hem daar afhalen oke?" "JAHHH"word er geschreeuwd van alle kanten. Ik pak me telefoon er bij en maak een foto "wil je je naam hier zetten"vraag ik aan het meisje die huilt ze knikt en pakt de stift aan en schrijft der naam op me gips. Ik vraag het aan nog een aantal meiden overal van allekante. Word geschreeuwd gegild en gehuild. "Kristy ik kom je halen" zegt rein uitdagend. Ik begin te lachen en zeg"je bent echt gek"ja op jou"zet hij"aanwezig dit is cute" schreeuwt een meisje. Rein tilt me op als een prinses en neemt me meen naar de kassa van de store de vrouw doet de deur open en rein neemt me weer mee naar de kleed kamer onhandig doet hij de deur open en neemt me mee"she is back" zegt rein. "Mag ik nu weer staan"vraag ik lachend rein zet me neer owen zegt"sorry was niet echt lief"ik loop naar owen en geef hem een knuffel. "Zei flikt het gwn"roept Daan ik kijk hem raar aan"zei heeft gwn al mainiacs op der gips"zegt Daan ik lach. Ik pak snel me telefoon en zet de foto met de mainiacs er op met de test"het is hier al gezellig om 12 uur" ik post hem en al snel komen er reacties als "omg fenna ik spot je"je bent echt lief"aahw ik sta op je gips"jij en rein zijn cute"we love you". Dit is echt lief dat zijn fans me gwn lief vinden. "Jongens jullie gaan sountchecken daarna de kleding en make-up en dan mag je kiezen om wat zelf te doen"zegt Willem. Rein komt naar me toe en zegt"liefje tot straks kijk maar wat je doet als je er niet bent kom ik je zoeken"zegt rein lief en hij drukt zijn lippen tegen de mijne. "Rein nu"zegt Willem rein geeft me nog snel een kusje en dan loopt ie mee. "Oké meiden we hebben het rijk voor ons alleen wat gaan we doen Starbucks halen mainiacs meteen of stiekem de zaal in"zeg ik"ze zijn een uur sountchecken dus we kunnen Starbucks halen en dan de zalen ik "zegt jaimy iedereen stemt in en we pakken ons geld en gaan Naarden achter uit gang. We steken de weg over en pakken de Starbucks. We bestellen allemaal frappecaramel. Na enkele minuten is het klaar en besluiten we terug te gaan"zullen we ff de mainiacs gek maken en via de hoofd ingang naar binnen gaan we gaan de trap op en gaan dan naar de privé deur der in"zegt pien"jaar"zegt Sanne en we lopen naar de hoofd ingang. We lopen met ze vieren naast elkaar. Ik ren met me Starbucks als een megool naar het midde en schreeuw"ik ben teruggggg" gelijk komen alle mainiacs rond ons vieren staan"kristy heb je lekker gedaan"lacht Sanne we maken wat selfies met mainiacs en na een kwartier besluiten we weg te gaan we nemen agscheid en gaan de trap op naar de privé deur we lopen daar weer de trap op en open en deur om in de ronda te komen. Voorzichtig doen we de deur open.

My life is a Hell...  Ft.Rein Van DuivenbodenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu