part 17

109 6 0
                                    

Gister ging heel snel naar eten ben ik gelijk gaan slapen. Ik bedenk me dat het zaterdag is fuck rein vroeg gister om mee te gaan naar de studio. Ik kijk op de klok en zie dat het half 8 is. Snel doen ik mijn morning routine en kies ik me kleding uit (media) intrek het uit en loop naar beneden ik leg aan oma uit dat ik weg ga en loop de deur uit. Ik loop naar Reims huis en bel aan. De deur word open gedaan en een vermoeide reiin doet open"heey"zeg ik en we lopen naar het station. We stappen de trein in en gaan naar Amsterdam.

Na 1,5 uur zijn we op Amsterdam station we stappen uit en en beginnen heel veel meisjes te gillen ik kijk om me heen om te kijken wat er aan de hand is maar voor ik het weet staan ze allemaal om rein heen. Rein pakt mijn hand en trekt me naar zich toe"anders raak ik je straks kwijt" zegt hij lief en knipoogt. Damn wat is ie toch lief.de meisjes gaan een voor een met rein op de foto en vragen een aan tal dingen" ga je naar nils"wie is dat"is dat je vriendin" rein beantwoord alles en op de vraag dat ik zijn vriendin bent zegt hij"nog niet" een glimlach vormt mijn gezicht. Ineens willen de meisjes ook met mij op de foto. Ik doe maar wat ze zeggen en daarna gaan rein en ik naar de studio. We lopen over de grachten van Amsterdam. Rein ziet een bloemen winkeltje en en pakt een rode roos hij geeft geld aan de vrouw en geeft mij de rode roos. "Lieve kristy wil jij mijn meisje zijn" vraagt rein."jaar heel graag" zeg ik en geef hem een knuffel. We lopen veder en rein pakt mijn hand vast. Na vijf minuten zijn we er en opent de portier de deur voor ons. We lopen door een lange gan en aan het eind opent hij de deur naar de studio. We lopen naar binnen daar zitten al 3 jongens reingroet ze en een van de jongens met blond haar zegt"zozo wie is die Chick" ik begin te blozen en rein heeft nogsteeds mijn hand vast"dit is mijn vriendin" zegt hij en plant een klein kusje op mijn wang. Ik stel me voor en we praten wat na een tijdje komt er een man die zegt dat ze mee moeten komen om te zingen . Ik moet op de rode bank wachten en wacht tot ze klaar zijn.

My life is a Hell...  Ft.Rein Van DuivenbodenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu