Als we bij de dokter zijn we als snel aan de beurt."Fleur rosé"word er geroepen en we lopen samen naar binnen"oke Fleur jou zus heeft gebeld dat je te wijnig eet en dat je bmi te laag is. Dus al we je mogen wegen en meten"zegt de dokter Fleur knik en gaat onder de meet lat staan en daarna op de weegschaal. Hij toetst iets in op de computer en zegt"Fleur we gaan je opnemen in het zieken huis je bent ondervoed en nog 2kilo der af is riscant"zegt hij. Ik slik en Fleur knikt"je word opgehaald door ambulance die komt er snel aan"zegt hij. Ik knik"bedankt meneer"zeg ik en we lopen naar buiten de ambulance is er inderdaad al snel en we stappen in Fleur moet op het bed gaan zitten en er word een sonde aangebracht bij der. Na kwartiertje zijn we in het zieken huis en Fleur word in een rolstoel gezet. En een zuster Reid haar naar afdeling eetstoornis. Als we er zijn word Fleur in een apart kamertje gezet met een bed en moet daar gaan liggen"oke Fleur je blijft hier tot je gewicht stabiel is en je mag zo min mogelijk bewegen. Je krijgt voeding via je sonde"zegt ze en loopt weg"Fleur ik ga spullen voor je halen en kom dan weer terug oke"ze knik. Ik loop de kamer uit en ga het ziekenhuis uit. Ik neem een taxi naar huis en als ik er ben pak ik spullen voor Fleur in opa en oma zijn er niet. De deur bel gaat ik ren naar beneden en doe open"Heey prinses "Heey"zeg ik "kom binnen"zeg ik snel en ren weer naar boven ik pak de spullen veder in en als ik klaar ben loop ik naar beneden met een grote weekend tas"waar ga je heen?"vraagt rein"Fleur is opgenomen in het ziekenhuis en moet kleding brengen wil je alsjeblieft mee ik kan dit niet"zeg ik ."tuurlijk"zegt hij en we stappen de taxi in. En we reiden naar het zieken huis.
Als we er zijn lopen we naar de 3e verdieping en we gaan naar kamer 312. Daar ligt mijn kleine zusje"Heey "zegt Fleur en ik leg der spullen in der kast.