Part 75

61 6 0
                                    

Vandaag is de dag dat lexy 2 jaar word. Ik en rein hangen de slingers en balonen op jaimy owen Daan pien Nils en Lisa de ouders van rein en de opa en oma van rein komen . Als ik op het trapje sta om de slinger op te hangen voel ik een pijnlijke steek in me buik. Ik verlies me evenwicht en val naar achter. Ik kruip omhoog en rein staat gelijk naast me. Rein kijkt me met grote ogen aan "ge hoofd ligt open"zegt hij. Ik sta rustig op en loop naar de keuken toe. Ik pak een doekje en houd het op mijn achter hoofd. Ik haal het doekje er af en zie niet heel veel bloed"het valt wel mee"zeg ik glimlachend. "Weetje wat ik nou zo leuk aan je vind je hoofd nek daar in de buurt ligt open en je blijft lachen"zegt rein en hij slaat zijn armen om me heen.hij drukt zijn lippen op de mijne en gaan naar boven. We doen onze morning routine en als we klaar zijn kleden we ons snel om(media). We gaan naar lexy haar kamer en maken haar wakker. We kleden haar om en doen haar klaar maken ze heeft een schattig wit jurkje aan van Ralph lauren. We gaan naar beneden en zetten lexy op de bank. Ik ga naast rein staan en geef het cado aan haar. Ze pakt het gulzig uit "wauw een baby pop"zegt lexy blij. "Moet mama de pop los maken"vraag ik en ze knikt. Ik haal de verpakken er af en geef haar de baby born meet het flesje wat er bij zit. Ze geeft ons blijde een kusje op de wang.

Het is 3 uur en iedereen is er. Best gek buiten jaimy en owen heb ik iedereen al vet lang niet gezien. Ik praat me Sascha."maar alles gaat goed met je"vraagt ze"ja af entoe wat steken vanuit mijn wond maar ik mag niet klagen"zeg ik. Ik zie dat lise lexy slaat en andersom. Snel loop ik er heen"meisjes wat is er aan de hand"vraag ik."jouw lise doet zeggen dat jij mijn mama niet bent"zegt lexy"klopt dat lise"vraag ik aan lise"ja ik jou nooit gezien"zegt ze"ja maar dat heeft een hele goede reden dat ik er niet was als jullie ALLEBIJ oud en wijs zijn leg ik jullie dat uit maar jullie moeten geen ruzie maken dat is toch niet leuk en zeker niet slaan dat is niet zo heel lief"zeg ik en lexy en lise geven elkaar een knuffel. Ze gaan weer gelijk met de pop spelen.

Als het 8 uur is zijn alleen Nils Lisa owen jaimy lise pien en Daan er"blijven jullie slapen of wat doen jullie want lexy moet naar bed"zegt rein"srry wij kunnen niet"zeggen Nils en Lisa."ja wij ook niet ik moet morgen naar Londen"zegt owen. "Wij kunnen wel"zeggen pien en Daan. Ik knik en Nils Lisa jaimy owen en lise vertrekken. Rein legtlexy in bed en ik zit op de bank met Daan en pien"ik ben blij dat je er weer bent rein zat bijna elke dag huilend bij een van ons en was hij niet bij ons was hij wel niet jou aan het zoeken"zegt Daan een kleine"aahw"verlaat mijn mond"rein was echt hopeloos maar altijd deed ie alles voor lexy" zegt pien ik glimlach en rein ploft naast me neer en slaat zijn arm om me heen."ik heb zin om te zwemmen"zeg ik. "Dan gaan we morgen zwemmen"zegt rein"dat kan niet"zeg ik rein kijkt me raar aan"wrm niet we hebben niks te doen morgen"zegt hij ik trek mijn jasje uit en zeg"rein ik kan zo toch niet rond lopen die litekens en brand dat is niet goed en dan moet ik sws een badpak aan want de wand op me buik de litteken daarvan dat kan niet ik kan nooit meer gewoon korte shirtjes aan ik kan nooit meer simpel in een helmpje lopen nooit meer kan ik gwn het leven als en normaal 18 jarig meisje leven"zeg ik. "Lieverd heb schijt aan de mensen die oordelen met mainstreet rein kreeg de meeste haat in het begin ik weet dat het anders is maar heb schijt aan de mensen die oordelen zonder het verhaal te weten als jij lekker in een helmpje wilt lopen doe dat wil jij in kort shirtje lopen of bikini moet jij dat doen niet zo eeg naar andere mensen kijken je bent perfect zoals je bent en die litekens het zit er nou eenmaal daar kunnen we niks meer aan doen dus maak er dan nog iets leuks van"zegt Daan wijs. Ik kijk hem aan"je hebt gelijk" "dus we gaan morgen zwemmen"vraagt rein en ik knik. "Fuck ik heb morgen tentamens"zegt pien. "Dan moeten we gaan srry"zegt Daan. Rein laat ze uit en rein komt weer naast me zitten"ik ben moe zullen we gaan slapen."vraag ik en rein knikt. We sluiten alles af en gaan naar ons bedje. Ik trek me pyjama aan en rein doet zijn broek en shirt uit. We gaan in bed liggen en rein slaat zijn armen om me heen. Hij gaat met zijn rechter hand naar mijn borst en steeds veder naar onder tot hij bij me kruis aan komt. Ik begin ligt in paniek geraken en verstijf van top tot teen. Ik span al mijn spieren aan."stop"huil ik zagtjes. Rein stopt gelijk en draait me om. Uitend beland ik in zijn armen"srry babe"zegt rein.en ik val langzaam huilend in slaap.

My life is a Hell...  Ft.Rein Van DuivenbodenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu