Part 29

82 7 0
                                    

De jongens worden geroepen voor de VIP's en ik Sanne pien en jaimy gaan de zaal in we gaan splitsen ik en Sanne en jaimy en pien. En en Sanne gaan rechts staan en hun links. De eerste meisjes komen de zaal in en rennen naar het midden van de zaal . Ze kijken ons aan en willen met ons op de foto. We maken wat foto's en dan gaan ze weer staan de zaal begint vol te stromen. En na een uur is de zaal vol en begint het voorprogramma. Sanne en ik dansen een Beetje mee. Na een half uur is mainstreet er ik zie rein en krijg gelijk een glimlach. Het concert is al goed bezig en aan het eind bij goodbye zie je heel de zaal huilen.ik en Sanne worden de hekken over getild en achter ons zien we pien en jaimy. We lopen met ze alle de zaal uit en gaan op een plekje staan zodat de mainiacs ons kunnen meteen. Er staan best veel BN'ers. Na een kwartier komen de eerste mainiacs al we maken foto's en praten wat. Na een uur zijn alle mainiacs weg en gaan we weer terug de zaal in waar de afterparty zich bevind ik ga naar rein en rein zegt"ik ga ff die make-up er afhalen"ik knik en samen lopen we naar de visagie. Hij laat hert er afhalen en we gaan weer terug. Ineens ziet iedereen rein staan en iedereen vraagt wat er met ons is. We negeren het een betje en mainstreet gaat op de foto met mensen. Het journaal komt langs. En willen mij en rein interviewen we geven antwoord op de vragen en al snel zijn ze weg."reins moeder komt naar mij en rein toe en zegt"zodra iT klaar is gaan we ff praten met ze drieën"mam we gaan hierna met ze alle naar Nils en daar blijven we deze week "dan praten we nu even"zegt Sascha we lopen achter sascha aan naar de kleed kamer. Rein gaan op de bank zitten en ik ga naast hem zitten.rein legt zijn hand op me been en Sascha begint te praten"ten eerste wat is er gebeurd en waarom ik heb gehoord dat rein op een paar jongens los sloeg en dat kristy iemand sloeg en daar klappen van kreeg leg uit"jij of ik"zegt rein en hij kijkt me aan. Ik knik als teken dat hij mag"oké nou ik werd vanmiddag door pien gehaald uit de soundcheck omdat kristy en Sanne mee werden genomen. Ik en owen werden boos en zijn pien achterna gerent. Toen we er aan kwamen was het waar en werd kristy dus mee genomen door een gast en Sanne ook jaimy was ruzie aan het maken met de andere gast. Ik werd boos en sloeg de gast die kristy had en we gingen vechten later lach heel mijn gezicht open en zijn we weg gegaan naar hier. Willem kwam en zei dat die gozers hier waren en dat we uit moesten praten we gingen daar heen en ja zo gozer zei dat kristy lekkerding was en dat die op zijn schoot moest gaan zitten en dat hij haar kei hard zou doen ik sloeg die gozer want was daar niet van gediend en ja toen begon het weer owen een gast ik een gast en Sanne was ook lekker bezig met knietjes geven toen Willem er was zei een van die drie iets over kristy en ik pakt zijn hoofd en smeet die heel de tijd tegen de tafel ik werd weg gehaald door Willem en later weer terug gezet door Jochem. Kristy gaf een een klap en toen sloeg hij haar dus blauw oog en met heel wat bloed weer werd ik boos en weer begonnen we te vechten"zegt rein"waarom werd kristy dan meegenomen"vraagt Sascha niet begrijpend"nou ik ben drie jaar geleden verkracht en ja hun werden opgepakt en zijn dus vandaag vrij gelaten en zijn me opwegen zoeken"zeg ik "oké dan kan ik jullie gedrag wel begrijpen maar jongens kijk nou uit want er staan heel wat filmpjes online dat rein en owen aan het vechten zijn"zegt Sascha. "Kunnen ze allemaal zien dat ze niet aan mijn meisje moeten komen"zegt rein en hij slaat zijn arm om me heen. Hij kijkt me aan en geeft me een kusje."oké en ten tweede aangezien jullie klaar zijn met school nu heb ik voor jullie twee een vakantie geboekt naar Curaçao " dankje mam"zegt rein en hij staat open geeft haar een knuffel"mevr van duivenboden ik heb dat geld helemaal niet"zeg ik voorzichtig"meisje dit is van mij voor jullie je hoeft niks te betalen"zegt ze lief" maar dat hoeft echt niet" zeg ik"lieverd je hebt de laatste tijd al genoeg meegemaakt ga nou maar lekker 3 weekjes met rein weg"ik glimlach en loop naar haar toen"dank u wel"ze glimlacht en geeft me een knuffel"je kan altijd komen als er iets is"ik knik"dankje."zeg ik. "Misschien kunnen we dan langs Nils en jaimy die gingen ook samen Curaçao was vorig jaar met Nils mee was echt leuk"zegt rein en hij pakt mijn hand.

My life is a Hell...  Ft.Rein Van DuivenbodenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu