Part 71

56 6 1
                                    

2 maanden later

Kristy ligt nogsteeds in coma en ik zit elke dag trouw aan haar bed. Gister was jaimy en owen ook even langs ik houd lexy zo veel mogelijk bij het ziekenhuis vandaag. Kristy zit helemaal onder de littekens en snee of wonden ik ben bang dat als lexy kristy ziet dat ze bang van der word. Ik pak kristy der hand vast en begin weer zachtjes tegen der te praten"kristy ik wou dat je nu lekker met mij en lexy thuis zat dat we gwn iets leuks deden ik wou dat je nu waker werd en zo snel mogelijk alles goed met je gaat"ik sluit mijn ogen voor heel even en open ze weer. Ik voel een klein knijpje van kristy der hand. Ik zit gelijk rechtop en kijk naar kristy"als je me hoofd knijp nog een keer in me hand prinses"zeg ik tegen kristy en na enkele secondes voel ik een kneepje. Ik kijk haar aan en zie dat ze haar ogen dicht knijpt. Na vijf minuten opent ze rustig der ogen."Heey prinses"zeg ik lief en geef haar een kusje op haar wang" ik ga even een dokter halen ben zo terug"zeg ik en sta op. Ze pakt mijn arm vast en zegt moeilijk"nee blijf ik wil je niet weer kwijt"ik kijk haar aan en ga weer zitten"ik heb je zo gemist schat ik had zoveel vragen in me hoofd en ik hou van je ik heb zovaak geprobeerd je te zoeken maar het is me nooit gelukt"zeg ik ze glimlacht en valt weer in slaap. Ik loop de kamer uit en haal een dokter. De dokter loopt met me mee. Hij doet allemaal testjes bij haar. En kristy is wakker"hoe voel je je"vraag dokter bakker"goed ben heel moe"zegt ze"oke we houden je vandaag even in de gaten maar het ziet er goed uit."zegt dokter bakker. Hij loopt weg en kristy zegt"ik was zo bang "wil je me vertellen wat er allemaal gebeurde?"vraag ik. Zeknikt" toen ik meegenomen werd ik in een heel dokter busje gezet en zat daar heel lang in.toen we ergens aankwamen was het een bos en werd ik meegesleurd naar een huis. Daar was een heel klein keldertje waar ik in moest. Er stond een bed een emer en voor de rest was er niks. Ik werd vast gemaakt aan het bed en kon geen kant meer op. Ze hadden altijd stokken mee en sloegen me daar heel hard mee. Ik zag op het eind het niet meer zitten door de pijn en elke keer dat ik ze moest pijpen of neuken want deed ik het niet kreeg ik weer brand wonden klappen en sneeën waar ik er nu nog heel wat van heb. Elke dag dacht ik aan jou en lexy hoe zou lexy er nu uit zien maar antwoord kreeg ik niet. Ik was zo bang en nogsteeds ze hadden me in me buik geschoten "zegt kristy huilend en ze doet de deken van haar af n tilt haar shirt omhoog. Ik kijk naar de plek wat laatst zo erg begon te bloeden toen ze werd geopereerd. Ik kijk naar heel der buik en zie een litteken over haar heup lopen en twee brand wonden op haar buik. Woude komt in me op en ik sta op. Ik trap de stoel kapot en grijp mijn haar vast. "Hoe kunnen ze je dit aan doen als ik ze vind en weet wie het zijn ik maak ze af"zeg ik blos en ga naast kristy liggen. Ze slaat de deken om ons heen en zeg"weet je niet wie het zijn?" Ik nog het niet weten"zeg ik pissig"Timon en Leon"zegt ze zacht. Mijn ogen worden groot"wat"zeg ik dat zijn twee vrienden van me nou waren. Ik pak kristy vast en begin haar te knuffelen"schat je bent veilig bij mij"zeg ik"dankje waar is lexy ik wil weten hoe ze er uit ziet"vraagt ze"lexy is bij mijn moeder"zeg ik. Ze knikt "ik hou van je"zegt ze"ik ook van jou"

My life is a Hell...  Ft.Rein Van DuivenbodenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu