We zijn bij rein thuis"Fleur ziet er slecht uit"zegt rein.ik knik "wat is er met je zusje"vraagt Sascha"Fleur heeft anorexia"zeg ik"ach meisje toch het zit je niet mee hè"zegt ze ik schud me hoofd. "Ben bang dat ik haar kwijt raak ze is echt een door zetter dat is goed maar niet met dit"zeg ik."het komt goed dat weet ik zeker"zegt Chrisje ik glimlach naar der."euhm mam wij moeten nog iet vertellen waar we in Curaçao achter kwamen"zegt rein en hij pakt me hand vast "vertel maar jongen"zegt Sascha"oke nou euhm oke kristy is zwanger van mij"zegt rein. Chrisje kijkt ons aan en dan naar Sascha"ja jongens wat moet ik hier van zeggen...ik vind het niet slim zeker niet jullie houden het of niet"vraagt ze"jep"zegt rein"nou dan moet ik jullie maar feliciteren"zegt ze en geeft ons een knuffel"lekker gedaan broertje"lacht Chrisje en geeft rein een knuffel"gefeliciteerd"zegt Chrisje en geeft mij ook een knuffel."willen jullie samen gaan wonen of waar gaat het kindje verblijven "vraagt Sascha "daar hebben we het nog niet over gehad"zegt rein.sacha knikt en rein en ik gaan naar boven. Ik ga op zijn bed liggen en Reinout naast me liggen"wat wil je kwa verblijf"zeg ik"ik vind een eigen huisje wel Nice"zegt rein"ik ook"zeg ik "nou dan moeten we daar maar is voor gaannkijken"zegt rein en hij start zijn MacBook op. Neemt hem opschoot en zoekt op"euhm waar zou je willen wonen"vraagt rein"ik vind Waalre wel makkelijk kwa vrienden en zo maar Amsterdam of Eindhoven of natuurlijk zeeland"vind ik ook tof. Zeg ik"Waalre is inderdaad erg makkelijk maar zeeland vind ik ook wel leuk met strand Amsterdam is ver duur en Eindhoven vind ik zelf niet zo leuk"dan zijn der twee opties Waalre of zeeland"zeg ik hij knik"prinses zullen we Fleur ook laten intrekken bij ons dat is leuker voor haar en het is fijner voor jou"zegt rein. Ik kijk hem aan en knik"dat zou ik heel fijn vinden"zeg ik dankbaar. "Dan doen we dat"zegt rein. We zoeken huisjes in Waalre "dit is echt niks dit is of te groot of te duur of er moet te veel aan gedaan worden dus Waalre is geen optie"zegt rein ik knik. "Zeeland"zegt rein en hij typt het in we komen gelijk uit op een huis in mijn oude wijk. Twee onder een kap grote tuin eigenlijk gwn perfect"deze vind ik leuk"zegt rein ik knik"ja dat vind ik ook dat is in mijn oude wijk"zeg ik. Dan ga ik een afspraak maken om te kunnen kijken"zegt rein en hij pakt zijn telefoon en we bellen het nummer. Na vijf minuten hangt rein op. "Oke we mogen morgen ochtend op 10 uur komen kijken"zegt rein. Ik knik en we gaan naar bed toe. Rein houd me vast en ik val in slaap.