De show is al ff bezig en na een kwartier ben ik aan de beurt"kristy rosé jij had van iDee een site online gegooid en die was savonds Tranding topic, leg is uit hoe ben je op het idee gekomen en wat voor site is het"zegt hij"nou mijn zusje is een maand geleden overleden aan zelfmoord, en de hele maand dat ze weg was heb ik niks uitgevoerd en alleen maar nagedacht ik vond dat anorexia moest stoppen wand af is de oorzaak van haar zelfmoord. Mijn vriend die hielp me met de site en toen hebben we hem gewoon online gegooid nooit verwacht dat het Tranding topic zou worden"zeg ik"had het een aan leiding dat je zusje anorexia kreeg want dat hoor je ook heel vaak"zegt hij"ja zeker mijn ouder broer zusje en ik waren naar Thai land geweest vorig jaar met de ramp, mijn ouders en broer overleefde het niet...(begint langzaam te huilen) en ik heb mijn zusje kunnen reden, later zat ze aan de drugs en alcohol toen dat alles voorbij was kreeg ze anorexia net in de drie maanden dat ik en me vriend naar Curaçao waren had ze niks meer gegeten en toen we terug kwamen werd ze opgenomen in het ziekenhuis ze is nog opgenomen in een kliniek maar niks werkte, een maand geleden zei ze dat ze niet meer aan kon en dat het leven te moeilijk was voor haar ook zei ze dat een leven met een eetstoornis een hel is en die middag kwam ik naar der kamer hing ze daar aan een touw te bungelen en een briefje onder de voeten wat duidelijk maakte dat ze niet met een eetstoornis kon leven"zeg ik snikkend"kan je het briefje voor lezen"vraagt hij en ik lees het voor als het af is begint de zaal te klappen en humberto zegt"als er ooit iets aan de hand is gewoon bellen he "zegt hij"ik heb veel respect voor je meid"voegd hij toe en weer de zaal begint te klappen. Dan is doutzen aan de beurt en zo gaat het nog ff door. Aan het eind van de avond gaan rein en ik weer lekker naar huis toe en vallen in slaap.