Part 32

82 6 0
                                    

Langzaam word ik wakker van iemand die mijn wang streelt. Ik kijk omhoog en zie rein ik glimlach en zie dat ik op zijn schoot login ga recht zitten en zeg"Heey"rein geeft me een kusje op me wang.'amsterdam centraal'word er omgeroepen. Ik pak me spullen bij elkaar en sta op rein pakt mijn hand en we lopen samen de trein uit."ben je moe"ja heb geen zin om te lopen"zeg ik "spring maar op me rug"zegt rein en ik doe mijn rugzak komijn rug en spring op zijn rug. Hij houd me stevig vast. En we lopen met ze alle naar het huis van Nils. Rein loopt voorop met mij en de rest loopt achter wat te smoezen. Iemand slaat op me kont en rent lachend naar rein"owen wie zei dat dat mocht"zeg ik"euhm ik"zegt owen"ik mag dat alleen"zeg rein lachend. Na 10 minuten zijn we bij Nils huis en spring ik van reins rug af. We lopen naar binnen het valt gelijk op dat het best groot is. Ik kijk op de klok en zie dat het 3:21 is"ik ga slapen doei"zegt rein "ja ik volg"zeg ik en samen lopen we naar boven"waar gaan we slapen"vraag ik aan rein. "Op de logeer kamer staat een twee persoons bed en een bed bank dus we pakken het bed."zegt rein ik knik en we lopen er heen we droppen onze spullen en ik zoek me pyjama in me rugzak"shit mijn pyjama ligt nog op jou bed"zeg ik. Rein trekt zijn shirt uit en geeft hem aan mij"hier"rein trekt ook zijn broek uit en gaat in zijn onder broek in het bed liggen. Ik doe mijn shirt uit en mijn broek en doe reins shirt aan. Reins shirt valt vet groot en lijkt net een korte jurk. Ik ga naast rein liggen en geef hem een kus ik ga met mijn rug tegen zijn bijl liggen zodat we lepeltje lepeltje liggen. "Het is te warm voor deken"zegt rein"klopt zeg ik en we trappen de deken we.hij slaat zijn armen om me heen en ik pak zijn handen vast. En langzaam vallen we allebei in slaap.

My life is a Hell...  Ft.Rein Van DuivenbodenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu