And yet so different-CHAPTER #6

9.2K 407 101
                                    

   Opravdu jsem si nemyslela, že někdy půjdu na vysokoškolskou party. Že se budu muset jít podívat mezi mé přiopilé vrstevníky, jen kvůli tomu, abych pomohla své kamarádce v nouzi.
Upřímně? Nemám ráda hlasitou hudbu, která je učiněný nevkus. Dávám přednost klasice a legendární kapelám, jako jsou ''Beatles'' , nebo králi Rock 'n' Rollu Elvisi Presleymu. Neupřednostňuji v žádném případě interprety typu: Nicki Minaj, Miley Cyrus či Rihannu. Zpěváci a tak zvaní rappeři v téhle době na tom nejsou o nic líp. Z takového Eminema nebo 50 Centa nekouká nic dobrého. Akorát ve svých textech mají tuny sprostých slov a žádnou pointu.

Zanechala jsem svých nesouhlasných myšlenek a otevřela velkou dřevěnou skříň.
Emma se má vrátit až za půl hodiny, jelikož se jí protáhla zkouška z tancování, a s Edwardem jsem se rozloučila ještě před tím, než jsem se vydala na svůj pokoj. Slíbila jsem mamce, že jí zavolám, tak když mi teď zbývá těch několik minut, proč toho nevyužít. Vytočila jsem její číslo a zhluboka se nadechla.

,,Mami?'' hlesla jsem, když se ozvalo, že byl hovor přijat.

,,Zlatíčko, to jsem ráda, že mi voláš!'' zajásala mamka, až přehnaně nadšeně, a já se musela zasmát. ,,Jak se tam máš? Táta říkal, že jsi tam měla nějaký problém, co-''

,,Neboj, ten jsem už vyřešila. A jinak se tu mám dobře,'' přerušila jsem ji dříve, než to začala rozebírat. Mamku znám moc dobře na to, abych věděla, že dokáže vše probrat do největších detailů.

,,To jsem ráda, ale víš, co jsem ti říkala o skákání do řeči,'' pokárala mě, a tak jsem se rychle omluvila. Vím, jak na tohle všechno je mamka háklivá. ,,A co škola, zlatíčko?'' zeptala se ihned a já se dala do vášnivého vyprávění o pár testech, co jsme zatím psali.
Obloukem jsem se vyhnula o plánech na dnešní večer a rozloučila jsem se se slovy, že jí v neděli určitě zavolám.

Přesně po pěti minutách se vrátila Em s omluvou a radostně se začala připravovat. Protočila jsem nad tím v duchu oči, protože jsem s ní její nadšení opravdu nesdílela.
Když se Emma už začala oblékat, usoudila jsem, že bych pomalu měla také začít. Ze šatníku jsem vytáhla své oblíbené šaty pastelově tyrkysové barvy s krátkými bílými rukávky a odešla s nimi do koupelny.

Šaty zde ↓↓↓

Oblékla jsem si čisté béžové spodní prádlo a tělové silonky

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Oblékla jsem si čisté béžové spodní prádlo a tělové silonky. Dala jsem si dobrý pozor, abych se náhodou o něco nezachytila a nezničila si je. Přetáhla jsem si přes hlavu své vybrané šaty a usmála se na sebe. Vlasy jsem si pro změnu rozpustila a pečlivě učesala. Rty jsem si přetřela ovocným balzámem, a aby se neřeklo, tak jemně narůžovělým odstínem rtěnky, kterou mi mamka věnovala k šestnáctinám.
Myslím, že jsem ten typ holky, která nepotřebuje make-up nebo řasenku. Řasy mám od přírody dlouhé a pleť jemnou, čili mi přijde škoda na sebe plácat zbytečně šminky.

And yet so different - ff - H.S.Kde žijí příběhy. Začni objevovat