Koukal na mě stylem, to si vážně řekla ty?, a zmohl se jen na to, aby si prohrábl vlasy a vyfoukl všechen vzduch z plic. Když ho zase nabral zpátky, podíval se na mou nadzvedající se plnou hruď a čekal, co udělám.
,,Zamkneš?'' zeptala jsem se ho váhavě a on beze slova zády došel ke dveřím. Otočil dvakrát klíčem a vrátil se na to samé místo, jako předtím. ,,Ještě než uvidíš něco, co před tebou nikdo, musíš vědět, že nejsem dokonalá. Vůbec. Měl si v posteli tolik krásných holek, že-,''
,,Liv! Žádnou z nich sem nemiloval! I kdybys měla tři kozy, nic se nezmění!'' přeruší mě a já nevím, jestli mě to má utěšit, nebo rozesmát.
,,Fajn,'' hlesnu tiše.
Zaháknu prsty za zip a sjedu s ním až úplně dolů. Dívám se celou dobu na Harryho a jsem snad ještě nervóznější, než když jsem dělala přijímací zkoušky na Akademii. Povede se mi dostat z rukávů snadno a elegantně, takže se hned napoprvé neznemožním.
Harry hltá každý nový odhalený kus mé kůže a zatíná usilovněji pěsti.Vršek kombinézy mi spadne k bokům. Zadívám se nejistě na Harryho, který se dívá přímo na mě, a stáhnu si i zbytek. Vystoupím z toho příšerného oděvu a octnu se před Harrym jen ve spodním prádle. Přijde mi to trochu nefér, protože on je ještě celý oblečený.
,,Jsi na řadě,'' vyzvu ho a on jeden koutek rtů zvedne nepatrně nahoru.
Přes hlavu si přetáhne své černé triko a já si prohlédnu jeho širokou nahou hruď plnou obrázků. Sjedu očima níž k jeho břichu. Mám chuť přejet rukou po každém svalu, konečky prstů obkroužit každé jednotlivé tetování a obsypat svými polibky jeho trup, jenž je zahalený inkoustem.
Harry si rozepne kalhoty a nechá je spadnout ke kotníkům. Odhodí je do rohu a já polknu. Natáhne ke mně ruku a já po krátkém rozmyšlení do ní vložím tu svou. Políbí mě na čelo a rozejde se se mnou v závěsu do koupelny, kde to už znám.
Stoupne si před sprchu a váhá, jestli mi má dovolit pokračovat. Když mu to kývnutím odsouhlasím, uvolní se. Celého si ho prohlédnu. Pokreslené vysoké tělo s opálenou pokožkou a štíhlými svaly. Nechtěně zavadím očima o jeho boxerky a zrudnu, když zjistím, že jsou vypoulené. Podívám se jinam a zaslechnu, jak se Harry zasměje.
,,Olivie, za to se nestyď. Stejnak za to můžeš ty,'' poškádlí mě a já naberu ještě tmavší odstín rudé.
Když už se pěkných pár minut nic neděje, rozhodnu se udělat odvážný krok. Sáhnu si na záda, abych našla zapínání podprsenky, ale Harry mě zadrží.
,,Můžu to udělat sám?'' překvapí mě svou prosbou a já se zastavím v pohybu. Ruce mi klesnou podél boků a hlava mi sama od sebe kývne na souhlas.
Harry se ke mně přiblíží, jak nejvíc to jde, a svými teplými dlaněmi sjede po mých nahých pažích. Má drsné prsty. Dlouhé a štíhlé, ale kůži na nich má zatvrdlou. I tak mi z toho naskočí husí kůže.
Zabloudí s nimi na má bedra a postupně se dostane až k zapínání. Stačí mu jeden prst, aby mi podprsenku rozepnul a ona mi spadla z ramen. Pomalu zapomínám, jak ve všem už znalý a zkušený je. Automaticky jsem se zakryla a sklonila stydlivě hlavu. Harry mi svými dvěma prsty chytl bradu a nadzvedl ji.
,,Přede mnou se nestyď,'' řekl tiše a pak uchopil jedno mé zápěstí. Lehce ho odtáhl od mé hrudě a mou malou dlaň schoval do té své.
Díval se mi do očí a vedl mou ruku někam dolu. Nechala jsem se jim vést a zprudka se nadechla, když ji položil do svého klína. Cítila jsem pod svými třesoucími se prsty rostoucí bouli a do obličeje se mi nahrnula krev. Harry zaúpěl.
ČTEŠ
And yet so different - ff - H.S.
FanfictionNarodili se ve stejný den... Odmalička vyrůstali spolu... Vypadají úplně stejně... A přesto je každý úplně jiný... Harry, ten starší, měl vždy všechno... Dostal vždy to, co chtěl... Edward, mladší jen o pár minut, to naopak díky němu vždy ztratil...