And yet so different-CHAPTER #31

7.9K 390 108
                                    

Tuesday

   Vstala jsem vcelku rychle, i když mi to dalo hodně přemáhání, jelikož jsem se probudila uprostřed noci a hlavou mi vrtalo, co zítra řeknu Harrymu. Nechci mu říct o té matčině ''nabídce''. Mohl by si to vzít osobně a vážně nestojím o to, abych měla problém ještě s ním.
Oblékla jsem si obyčejné bílé tričko, zastrčila ho do světlých džín a přes sebe si přehodila béžový svetr. Pohlédla jsem na Emmu, která mlčky seděla na posteli a v ruce žmoulala lem svého trička.

,,Děje se něco?'' zeptala jsem se jí váhavě a ona po chvíli zavrtěla hlavou.
Ani za mák jsem jí to nevěřila, ale nechtěla jsem Em ještě víc rozrušovat. Sebrala jsem si své věci a zamířila do učebny historie.

Nesedla jsem si však k pomlácenému Edwardovi s oteklým nosem. Ne. Velmi mě naštval tím, že vše vyklopil mé matce a otci. Nehodlám s ním proto mluvit. Koukal na mě ublíženě, ale já jsem mu rozhodně lítostivý pohled neoplatila. Naopak. Odvrátila jsem od něj oči a začetla se do jednoho úryvku v učebnici. Ze čtení mě ale vyrušil povědomý hlas. Podívala jsem se ke dveřím a usmála se na přicházejícího Harryho. Úsměv mi oplatit a spolu s Niallem, Liamem a Louisem se rozešel k mé lavici. Před zraky všech si sedl vedle mě a ostatní z Picta fiver, kromě Zayna, který na dějiny nechodil, si sedli před nás.

,,Ahoj,'' pozdravil mě a já mu pozdrav překvapeně opětovala. Myslela jsem, že ve škole si hrajeme na tichou domácnost a navzájem se ignorujeme. Nechtěla jsem, aby Harry ztratil svůj pečlivě vybudovaný ''kult vůdce'' na této škole. ,,Se s ním teď nebavíš?'' Kývl hlavou směrem k Edwardovi a já sklopila pohled do svého klína.

,,Zradil mě,'' hlesla jsem. ,,Řekl to mým rodičům!'' Harry se chápavě pousmál a opřel se o opěradlo židle.

,,Stylesi? Ty teď šukáš jeptišky?'' neodpustil si posměšnou otázku Niall a já zrudla.

,,My spolu...My ne... To-'' koktala jsem, dokud mě Harry nepřerušil.

,,Nejlepší kamarádku nepíchám, Nialle,'' odpověděl pohotově. Takže už jsem oficiálně nejlepší kamarádka? Zahřálo mě to u srdce.

,,Cože?! Odkdy je ona-''

,,Od tý doby, cos ty zjistil, k čemu slouží penis. A už drž hubu!'' umlčel ho Harry a Niall se s protočením panenek otočil k tabuli.

,,Ale do Glorie děláš, Stylesi. Tak co je to pak za pravidlo, hm?'' přidal se do konverzace Louis a Harry se falešně usmál.

,,Za prvý, do Glorie dělá každej. Za druhý, Glorie je kurva a ne kamarádka, a za třetí mě neser, nebo ti narvu hlavu do Niallovy prdele a donutím ho, aby se ti rovnou vysral do huby!'' zasyčel Harry s úšklebkem a dál se k tomu nevyjadřoval.
Louis otevřel pusu, aby něco řekl, ale nic z něj nevyšlo. Dokonce mi ho bylo i líto, protože po zbytek hodiny zarytě mlčel a na Harryho se ani nepodíval.

*

Afternoon

   Věci jsem si dala do skříňky a s sebou si vzala jen mobil, protože už zbývala pouze dvouhodinovka herectví.
Přijde mi jako věčnost, co jsem měla herectví naposledy.
Ještě, než jsem však vystoupala po schodech do nejvyššího patra, zastavil mě Edward. Celý den jsem ho ignorovala a ani se na něj nepodívala. Navíc zůstala Em na pokoji, čili jsem neměla nikoho, s kým bych to mohla probrat. Ani Harry nebyl ideální, protože na Edwarda jen sprostě nadával.

,,Liv! Prosím, vyslechni mě!'' dožadoval se pozornosti a pohled na něj mě k tomu přinutil. Úlevně si oddechl a pokračoval: ,,Vím, že jsem udělal hroznou chybu. A mrzí mě to. Hlavně kvůli tobě!'' ujistil mě. ,,Ale já jednoduše nechtěl, aby si byla další holka, která se dostala na seznam mého bratra. Věř mi, nic bych proti Vám dvěma neměl, kdyby Harry nebyl grázl a neměl tak hroznou minulost. Kdyby neubližo-''

And yet so different - ff - H.S.Kde žijí příběhy. Začni objevovat