Nobody's point of view
Harry Styles byl vždycky výborný v tom, že všechny své pocity dokázal skrýt, aby nikdo nepoznal, co právě prožívá. Jediný člověk, který to věděl, byla Olivie.
Už od začátku, od prvního momentu do něj viděla. Poznala, že není takový, jak se prezentuje. Že vše skrývá za maskou, kterou si postupem času vybudoval.,,Je snad něco vtipného?'' optám se krapet naštvaně, a tentokrát se k odpovědi nadechne Harry.
,,Mluvíš, jak nějaká jeptiška, ty vole! S tímhle mezi ty nejlepší nezapadneš. Jen mezi tu chátru, jako je můj pojebanej bratr!'' ušklíbne se a namíří na Edwarda. Tenhle člověk se mi ze všech hnusí nejvíc. Nejenže o svém bratrovi mluví, jako o kusu hadru, ale také mluví velice nespisovně a vulgárně.
,,Raději budu jeptiškou, než člověkem, pro kterého je jedinou zábavou milování se, opíjení se a užívání návykových či omamných látek. A ne, nechci zapadnout nikam, kde nějakou roli hrajete vy nebo ''O Barbies'' !'' držím si svůj klidný tón a opět svou pozornost přenesu na diář v mé ruce. Označím si zítřek vykřičníkem, abych se plně připravila na svůj dlouhý odůvodňující monolog, proč se nehodlám svlékat.
,,Kurva, to je to, co každej chce! To je užívání si života! Ne šprtání se a ty další kraviny, nebo co si to čmáráš! A mimochodem, já se s holkama nemiluju! Já je píchám tak tvrdě, že nemaj šanci se ani nadechnout! Dovedu je k vrcholu dřív, než zaklapneš nějakou tu svoji trapnou učebnici, a jako bonus jim to udělám pusou.'' Zalapám po jeho slovech po dechu a nevěřícně se na něj zahledím. Edward se tváří, jako by to bylo na denním pořádku a Em radši nic neříká. ,,Netvař se, jako by si se právě nedozvěděla něco novýho, puso. Každej ví, že jsem tu vošukal i půlku školního personálu!'' Zavřu oči, napočítám do pěti, abych se uvolnila, a pak s poklidným hlasem promluvím:
,,Ihned prosím opusť tento pokoj se svými neurvalými kamarády a snaž se mi vyhýbat. Myslím, že to pro každého bude lepší!''
Nejhorší na tom všem bylo, že i on to věděl. On věděl, že by mohl být lepší a že si jen hraje na někoho jiného. Že všechna ta tetování, černá barva, sprostý slovník a každou noc jiná dívka, to jsou jen pokusy o něco, co se stejně neututlá, protože jednou prostě přijde člověk, který Vaše staré já dostane na povrch. A v případě Harryho, to byla Olivie.
Olivia's point of view
Ráno bylo neobvyklé. Už jak jsem otevřela oči, cítila jsem kolem sebe divné napětí. Zamračeně jsem se podívala na Emminu postel a spatřila jen rozházené povlečení. Musela být ale v koupelně, protože její klíče ležely na stole.
Sundala jsem ze sebe peřinu a vklouzla do bačkor. Zamířila jsem ke koupelně, odkud se ozývaly vzlyky, a otevřela dveře.Em klečela u vany, na sobě měla jen kalhotky a tílko a v ruce držela nějakou papírovou krabičku. Usedavě plakala a něco mumlala. Pohled jsem stočila k pozvracené záchodové míse a na sucho polkla.
,,Em?'' zašeptala jsem vyděšeně, protože jsem netušila, co se děje. Jestli třeba neužila nějaké špatné léky, nebo nedej bože drogy.
Podívala se na mě se zarudlýma očima a otřela si nos hřbetem ruky. Namotala jsem si kousek toaletního papíru na ruku a podala jí ho. Vděčně kývla hlavou a vysmrkala se. Sedla jsem si vedle ní a s otázkou v očích jí nahlédla do tváře.,,Prosím, nesuď mě,'' řekla místo odpovědi a zadívala se na provizorní kapesník ve své ruce. Namotala jsem jí další kus a pohladila Em po rameni.
,,Proč bych to dělala?'' Malinko jsem se uchechtla a Em jen nepatrně zvedla pravý koutek nahoru.
,,Poslední dny jsem byla divná,'' potvrdila mi moje správná tvrzení. ,,A to proto, že mi bylo každé ráno nevolno. Sváděla jsem to na střevní potíže, chřipku, nebo že je mi prostě jen z něčeho zle, ale nic z toho se nepotvrdilo,'' povzdechla si sklesle. ,,Dneska jsem se dozvěděla, že jsem těhotná. A vůbec nevím, co s tím budu dělat.'' Po jejím sdělení jsem zdřevěněla. Očekávala jsem, že mi jako obvykle řekne, že to byl hloupý vtip a že se nic neděje, ale Em nic takového neudělala.
ČTEŠ
And yet so different - ff - H.S.
FanfictionNarodili se ve stejný den... Odmalička vyrůstali spolu... Vypadají úplně stejně... A přesto je každý úplně jiný... Harry, ten starší, měl vždy všechno... Dostal vždy to, co chtěl... Edward, mladší jen o pár minut, to naopak díky němu vždy ztratil...