- Dovětek autorky -

6.2K 333 104
                                    

Touhle kapitolou uzavírám celý příběh And yet so different a vše Vám tu shrnu. Začnu úplně od začátku, kdy Liv nastoupila na Akademii. Jelikož jsem do té doby o vysokých školách nic moc nevěděla, popsala jsem školu spíše jako střední... ale tak to v životě není. Vysnila jsem si ideální místo, které se na světě asi nenachází, takže po něm nepátrejte. Může se vracet sem do té knížky, když budete chtít, ale... jinak na něj v reálu asi nenarazíte.

Pokud někomu přišel příběh podobný After, tak upřímně... vůbec to nebylo zamýšlené. Já jsem jednoduše chtěla příběh jednoho bad boye a jedné šprtky. To je jediná podobnost, jinak mi příběh přijde dost jiný. A i kdyby... čteme přece většinu věcí proto, abychom se nechávali inspirovat, a tak jsem se možná i inspirovala já.

Tenhle příběh jsem milovala od začátku až do konce, takže proto mám možná teď slzy v očích a chce se mi brečet. Tak moc mi to celé bude chybět, protože jsem prožila životy dalších svých postav...

Chtěla bych se trošku zaměřit na název svého příběhu, který v češtině znamená A přesto tak rozdílní. Rozdíl se v knížce objevil mnohokrát. Ve spojení s Harrym a Edwardem, ale také s Harrym a Olivii. Protože... i když jsou Harry s Edwardem dvojčata, mají stejnou krev - kterou Edward darovat nemohl, protože je HIV pozitivní - tak jsou naprosto odlišní. Stejně jako Harry a Liv. I když se do sebe zamilovali, jejich povahy jsou rozdílné.

Celý příběh byl založen na tom, že i naprosté protiklady mohou být spolu. V životě to moc není, hledáme spíše ty, kteří jsou nám podobní. A nebo experimentujeme a myslíme si, že by se k nám ti lidé hodili, ale nehodí. A Harry a Liv, ti jsou názornými příklady odlišných pólů. Známe to. Fyzika říká, že protichůdné póly se navzájem přitahují. Ano, přitahují, ale mají mezi sebou spoustu překážek.

A protože láska byla slepá, jak kdysi pravil William Shakespeare, upjatá Olivie Sparksová se nám do Harryho Stylese rychle zamilovala. A Harry? Nebyl výjimkou. Jen to uměl dobře skrývat. V tom on byl vždycky odborník.

Milovala jsem Harryho ze všech nejvíc, protože jsem s ním všechnu tu bolest sdílela. Jak těžké muselo být jeho dětství, že se rozhodl ubrat ke špatnému životu. A protože si prošel tolika nehezkými věcmi, darovala jsem mu Olivii. Jeho jiskřičku v životě.

A samotná Olivie? Docela dost se mi podobá... Umí říct svůj názor, nad věcmi váhá a zbytečně moc přemýšlí, není perfektní, ale jde si za svými sny, i když to mnohdy stojí velké úsilí.
Výšku jsem sem ze začátku prdla tu svoji, což není úplně dobré, protože Barbara Palvin je jako modelka vysoká. Ale mám ty komplexy, takže proto mé postavy jsou menšího vzrůstu. Zvyknete si, doufám:)

V příběhu jsem zmiňovala, že postava Harryho miluje hady. Ve skutečnosti má pravý Harry ofidiofobii, což je strach z hadů, a vůbec jsem to netušila.
Je to jen taková zajímavost pro zpestření. I tak je dost odlišný od skutečného Harryho, kterého známe.

Na závěr chci říct, že Vám neskutečně moc děkuji za to, s jakou vášní mé příběhy čtete. Jak nadšeně sdílíte nové zápletky, jak prožíváte každý zádrhel, hrozně mě to těší a s nadšením čtu vaše komentáře. Vždycky mi neskutečně moc zvednou náladu.

Dopsala jsem další Fan fikci, což je žánr, který na mém profilu převládá. A to, že jsem začala psát i jiné žánry, to neznamená, že Harryho opouštím. Mám tolik nápadů, ve kterých se on ještě objeví, a budu neskutečně moc ráda, když je nadále budete číst.

Chci teď vydat knížku, která nebude nijak náročná a nebude zasahovat do mého publikování kapitol u Forest Monster a Já a Theo. Jmenuje se Šeptání do kaktusu a najdete v ní mé smyšlené citáty, myšlenky a náhodné výkřiky do mého růžového světa. Tak... snad se vám to bude líbit.

A jak to bylo dál? Nechtěla jsem psát další kapitolu, protože mi to přijde jako klišé, ale... ti dva jsou spolu doteď, pokud vím. Harry se do armády nevrátil, smlouva padla kvůli poranění a on se mohl vrátit domů.
K Liv.
A možná to vždy není úplně dokonalé, protože se často neshodnou, jak jsou rozdílní, ale ti dva jsou šťastní. A to je přeci hlavní.

Pamatujte si, že každý může dokázat velké věci. Nezáleží na výšce, na postavení ani na věku. Stejně jako Olivie dosáhla svých snů, i když to mnohokrát nebylo příjemné, tak jich můžete dosáhnout právě vy. Stačí mít seznam přání, někoho, kdo Vás podpoří, a to krásné může začít.

S láskou, Vaše milující MattonkaMattStyles x

And yet so different - ff - H.S.Kde žijí příběhy. Začni objevovat