And yet so different - CHAPTER #54

5.8K 367 111
                                    

6. USPOKOJOVÁNÍ

  Po včerejší události v chodbě se mi po Harrym stýská a začínají mi chybět naše společně strávené chvíle. Byli jsme spolu daleko častěji, ale teď se vidíme minimálně.
Musím se Shawnem dokončit tu dohodu a pak všechno bude jako dříve, ne-li lepší.

,,Dneska jdu s tím slavným Shawnem na rande,'' oznámí mi Maya, když si maluje stíny na oči.

,,Já vím. Těšíš se?'' uculím se na ni a ona protočí oči.

,,Liv! Já tyhle frajírky fakt nemusím,'' zopakuje mi už poněkolikáté a já svůj úsměv rozšířím.

,,Je mi jasné, že po dnešku názor změníš,'' mrknu na ni a ona už nic neříká, jen se pousměje.

Vyrazíme na páteční vyučování a já si povzdechnu. Příští sobotu máme představení a dva dny předtím poslední zkoušku. V úterý má Harry narozeninovou party a mně se z toho hlava co nevidět rozskočí. Cestou do učebny historie jsem narazila na hlouček O Barbies a Picta fiver.
Lisa se opírala o Liama, který byl nejspíš teď nová kořist, a Glorie se na mě dívala se zaujetím.

Když mě celý shluk zaregistroval, rozdělil se do dvou částí. Ta, která na mě koukala s lítostí, a ta, která by mě na místě raději zahubila.
Naštěstí to celé napětí přerušil milý hlas Dylana.

,,Ahoj, zlatíčko, vypadáš unaveně, děje se něco?'' optal se svým typickým starostlivým tónem.
Že by o tom nevěděl? O mně a o Harrym? Myslela jsem, že by se něco takového rozneslo rychle.

,,Jen stres,'' zamumlala jsem rychle a mlčky se vydala do třídy. Pan Wooley už seděl na svém místě a lavice byly skoro zaplněny. Sedla jsem si vedle Mayi a podívala se za sebe na Harryho.

Smutně se usmál, ale poslal mi nenápadně vzdušný polibek.
Je hrozné, že i když to ví hodně lidí, stále se nemáme k tomu, abychom náš vztah šířili veřejně. Nedokáži si představit, že bych si třeba k Harrymu sedla a políbila ho před zraky všech.

*

  Po vyučování mé kroky mířily automaticky k parkovišti, kde jsme se Shawnem měli už sjednanou schůzku. Měli jsme tři hodiny, protože pak se musel jít Shawn připravit na své rande s Mayou.
Trochu mě pocit jich dvou znervózňuje.
Není to žárlivost, tu znám od Harryho, ne, tohle je čistě neblahé tušení.

,,Nejlepší bude, když si najdem soukromí, protože dnes to bude fakt žhavý,'' promluvil  Shawn v polovině jízdy. Neměla jsem tušení, kam mě to veze, ale lomcovalo mnou vzrušení.

,,Co je vlastně jako další na seznamu?'' zeptala jsem se. ,,Zapomněla jsem si to přečíst,'' vysvětlila jsem svůj dotaz a Shawn se usmál způsobem, který by se u starších mužů dal považovat za slizký.

,,Uspokojování,'' prozradil mi dnešní téma a mé tváře nabraly rudou barvu.

,,A s tím mi chceš pomoct jako jak?'' zhrozila jsem se.

,,Normálně. Prostě si klekneš a vykouříš mi. Posoudím, jestli je to v pohodě, a pak tě odvezu zpátky,'' řekl pohotovým a vážným hlasem. Byla jsem červená jak rak, a momentálně jsem se dost styděla.

,,To je doufám vtip, že jo?'' ujistila jsem se, ale obávala jsem se, že to myslí zcela vážně.

,,Není, tak šup, pod volant!'' Naznačil prstem, ať si pohnu, a já zkoprněla.

,,Shawne, to snad-''

,,Děláme to pro Harryho,'' ujišťoval mě přesvědčivě.
Nastalo ticho a mně v hlavě vířilo spoustu myšlenek. Možná jsem se v tomhle brunetovi spletla. ,,Olivie, si hodně naivní člověk,'' zašeptal těsně u mého ucha a já sebou trhla. Samozřejmě, že si ze mě zase jen utahoval!

And yet so different - ff - H.S.Kde žijí příběhy. Začni objevovat