ROZDZIAŁ 28

140 13 0
                                    

-O fuj! - mruknęła Szpadka, gdy po krótkim czasie usłyszała trzask. Trzask rozbijających się o skały kości...

- Oj tak... fuj - stwierdził Czkawka

Żaden z jeźdźców nawet nie odważył się spojrzeć w przepasć.

Ciekawość jednak wzięła górę.

- Dobra... Eret, Śledzik, lecicie zemną, przeszukać urwisko. Gustaw, Heathrr, zostaniecie z Grayem i z resztą.

Gray po chwili wachania, z ledwie widocznym obrzydzeniem wystąpił :

- Lecę z wami.

- Chętnie się zamienię! - powiedział Śledzik - Sztusia nie będzie zachwycona tym... widokiem.

- Nie ma mowy Gray, ty zostajesz, a ty Śledzik, jeśli bardzo chcesz, możesz się z kimś zmienić...

- Dobra Szpicruta, lecimy z nimi - oznajmiła Heather - Chętnie wezmę sobie jakieś resztki na trofeum, ozdóbkę.

Uroczo.

Śledzik obrzydzony pomysłem przyjaciółki, a jednocześnie szczęśliwy, że nie musiał własne oczy oglądać naleśnika Mikkela.

"Odważni" wylecieli. Zanurkowali w las, przez chwilę manewrowali pomiędzy drzewami, aż w końcu znaleźli części Jeffa.

Na samym środku polany lezała ich zguba.

Wielka dziura, ciągnąca się od brzucha, do klatki piersiowej, była dopiero przedSMAKIEM wszystkiego (wybaczcie mi ludzie z przekąskami).

Głowy praktycznie nie było. Tylko bezkształtna krwawa masa ponad tułowiem

Ręce i nogi, również bezkształtne. Z co poniektórych miejsc można było zauważyć wystające kości.

Heatherze na widok "resztek" Mikkela zabłysły oczy. Znalazła trofeum i zamierzała dobrze wykorzystać żebra naszego plaskacza.

Jedne z niewielu w miarę dobrze zachowanych fragmentów ciała.

Gdy podeszli bliżej do Jeffa, już możnabyło dostrzec na niebie pierwsze kruki.

- Niedługo nic z niego nie zostanie. Już w ogóle. - odezwał się Eret patrząc w ptaki.

- Z jego sakw raczej nic nie przetrwało... --stwierdził Czkawka

- Ale są żebra... będę miała z nich fajną zbroję. Szkoda że nie została czaszka, to zrobiłabym sobie jeszcze maczugę...

Jej toważysze spojrzeli na nią ze zdziwieniem i obrzydzeniem.

- Eh... bardzo fajną zbroję...

Jak Wytresować Smoka - Wojny Smoków Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz