İnsan bazen kendinden kaçmak ister. Geçmişinden kurtulmak ister. Son 4 yılda yaptığım bu düşüncenin peşinden gitmek oldu. Ama maalesef ki kaçamamıştım yine kendimden. Nereye gitsem peşimden gelmişti benliğim.
Daha sonra düşünmüştüm. Ben bile kendimi olduğum gibi kabul etmiyorsam etrafımdakiler beni değiştirmeye çalıştıklarında niye kızıyordum onlara?
Hayat işte hiç bir zaman istediğimiz gibi gitmemiş, kararlarımıza saygı duymamıştı. Ve şimdi ne yapacağımı hesaplayamıyor ve planlayamıyordum. Nasıl olsa bozulacak düşüncesiyle devam ediyordum yaşamaya.
Sabah kalktığımda evde sadece Zayn ve ben vardık. Lilly annemin Bob, Ty, Lilly ve Luke ile gezmeye, Liam ve Niall'ın bara, Harry ve Louis'in kızların yanına gittiğini söyledi. Kahvaltı yaptıktan sonra bugünü kendime dinlenme günü ilan etmiştim. Dışarıdaki soğuk savaş devam ediyordu fakat ben şimdiden yorulmuştum. Genelde baştan kazanmaya alışkın olan yapım bu savaşın çok uzadığını söylüyordu.
Lilly masadan kalkarken söylediğim cipsi dolu kabı getirdi. Koltukta oturmuş ayaklarımı önümdeki sehpaya uzatmış cipsi kabını da kucağıma almıştım. Kumandayla kanalları değiştirirken yeni başlayan bir film dikkatimi çekti ve o kanalda durdum.
Duygusal bir filmdi ve ben uzun zamandır duygusal bir film izlemiyordum. Bu nedenle durup izlemek istedim. Filmin ilk 10 dakikası olmuştu ki, arkamdan Zayn'in sesini duydum.
"Bende gelebilir miyim?" Kafamı çevirip kapıya baktım. Ela gözlerinde çekingenlik vardı. Ne tepki vereceğimi bilmediği için korkuyordu da.
"Gel" Dedim oldukça mesafeli bir sesle ve önüme döndüm. Sağ tarafıma oturduğunda cipsi kabını ortaya koyup rahatça alabilmesi için izin verdim.
**********
-Yazar'ın Anlatımından-
"Senin için senden vazgeçmiş bir adamı nasıl olur da bu kadar kolay silersin?" Genç adamın gözlerinde inanamamazlık vardı. Sevdiği kadının onu sildiğine inanmıyordu.
Zayn bu sözden sonra dönüp Allison'a bakmıştı. Sevdiği kadın yanındaydı fakat ona dokunamıyordu. Bir süre filmi bırakıp onu izledi. Cipsi kabından cipsileri alıp ağzına atıyordu. Filmdeki repliklere göre mimikleri değişiyordu. Mesela bu sözden sonra kaşları yukarı kalkmış alt dudağı hafif dışarı çıkmıştı. Zayn, 'bu mimiği görmeyeli ne kadar uzun zaman olmuş' diye geçirdi içinden. Allison'dan 3 sene boyunca uzak kalmış ve belki bir umut onu unutmayı dilemişti. Ama dileği kabul olmamıştı. Her gece onun hayaliyle uyuyor, her sabah onun hayaliyle uyanıyordu. Son zamanlarda durumu çok daha kötüye gitmişti. Bazen bazı yerlerde Allison'u görür gibi oluyordu. Artık rüyalar ve gerçeği ayırt edemez hale gelmişti. Rüyasında ona sarılıyor, kokusunu içine çekiyor fakat uyandığında kendisine kızıp bağıra çağıra ağlıyordu. Julia'nın oyununa gelmesi hayatını karartmasına sebep olmuştu.
"Sen silmek kolay mı zannediyorsun! Keşke söylendiği kadar kolay olsa ama olmuyor işte! Ben seni hala silemedim tamamen! Sadece artık kendimi sana karşı nasıl korumam gerektiğini biliyorum!"
Allison bu sözü duyduktan sonra cipsi almak için yana döndüğünde Zayn'e kaçamak bir bakış attı. Yılların yorgunluğu suratına yansımıştı. Sakalları çıkmış ve Allison'un en sevdiği şekilde traş olmuştu. 'Saçmalama kızım! Niye senin sevdiğin şekilde yapsın. Hala bu imajı kullanıyordur kendine pay çıkarma' Dedi içinden Allison. Oda Zayn kadar zor günler geçirmişti. Bebeğini aldırdığı zaman bile Zayn'in hastaneye gelip onun yanında olmasını istemişti. Sırf bu sebeple hamileliğini sır olarak saklayan Harry'nin Zayn'e bunu ulaştırmasını istemişti. Zayn, Allison'un onu beklediğinden habersiz vicdan azabı ve acıyla kavrulurken, Allison hem onun hem bebeğinin yokluğuyla savaşıyordu. Artık içinde ona ait bir parça yoktu.
Ona sarılmayı, dokunmayı, onu öpmeyi, koklamayı, ısırmayı ve daha onunla yaptığı bir çok şeyi o kadar çok özlemişti ki. Bazen bu duygu bastırılamayacak duruma geliyordu. Aynı çatı altında olup, birbirlerini hala deli gibi sevip sırf gururları yüzünden kavuşamamak onları cehennem azabını yaşatıyordu.
"Zamanında benim yaptığımı yapıyorsun. Bak senden uzaklaştım da ne oldu? Ne olursun benden uzaklaşma Amelia, bu sadece ve sadece düşmanlarımızı sevindirir" Genç adam yalvarır bir ses tonu ile konuşmuştu.
"Hayır Torell bu sefer seni affedemem!" Diyerek arkasını dönüp gidiyordu Amelia, Torell koşup kolundan tuttu ve kendisine çekti narin bedeni.
"Ne yapı-" Lafını bitirmesine izin vermeden Amelia'nın suratını ellerinin arasına aldı Torell ve daha sonra dudaklarıyla dudaklarını birleştirdi....
Film bitiminde Allison kendine gelerek ayağa kalkıp salondan arka bahçeye çıktı. Ayağa kalkmadan önce de söylediği şey "Saçma" olmuştu. Fakat Zayn Allison'un filmi saçma bulmadığından emindi. Çünkü filmi izlemekten çok onu izlemişti ve o mimikleri görmüştü. İçine işlemişti film. Ve bunu bastırmak için kendi kendisini inandırmak istiyordu bu 'saçma' fikrine.
Zayn filmdeki adamdan umut edip Allison'un peşinden bahçeye çıktı. Allison salıncakta oturuyordu. Zayn'in geldiğini görünce kaşları çatıldı. Kalkanları şu an tamamen ini durumdaydı ve Zayn'in yanına gelmesini istemiyordu.
Zayn kararlı adımlarla onun yanına gidiyordu ve Allison hiç bir şey yapmadan onu bekliyordu. Eğer gitmeye kalkarsa Zayn bunun ondan kaçma isteği olduğunu düşünecekti. O yüzden en iyisi rahat görünüp oturmak diye düşündü.
Zayn hiç bir şey söylemeden Allison'un önüne geldi. Elinden tutup Allison'u ayağa kaldırdı ve bedenini sertçe kendisine çekti. Bedenleri arasından hava bile geçmiyordu neredeyse. Allison Zayn'in boynuyla burun burunaydı. Özlediği koku şu an etrafını sarmış onu sersemletmişti. Kafasını yavaşça kaldırıp kocaman olmuş gözlerle Zayn'in elalarına baktı.
Şu an çok tatlı gözüküyordu Allison, Zayn'in karşısında. Tamamen savunmasızdı kollarında. Belki de bunu istiyordu onca zaman boyunca. Zayn Allison'un bir şey demesine fırsat vermeden dudaklarını onun dudaklarıyla birleştirdi.
Biliyordu ki Allison ona karşılık vermeyecekti. Hatta onu itmesini ve ardından okkalı bir tokat atmasını bile bekliyordu. Allison beklediği gibi başta ona karşılık vermedi ama Zayn buna aldırış etmeden onu öpmeye devam etti.
Ve Allison mantık ve kalbi arasındaki ince çizgide cambazlık yapıyordu yine...
Burayı bir okur musunuz?
Sizden iki adet ricam var.
Birincisi ben sizin isteğiniz üzerine 2.kitaba başladım. Fakat ilk kitapta yorum yapıp bu kitabın çıkmasını isteyenler, şimdi neredeler acaba? Neden şimdi görüşlerinizi belirtmiyorsunuz bana? Kötü de olsa iyi de olsa ben görüşlerinizi bilmek istiyorum lütfen 1 dakikanızı ayırıp 2 kelimelik de olsa bir yorum yapın.
İkincisine gelirsek, yeni hikayeye başlamak istediğimi bir önceki 'Yeni Hikaye' adlı bölümde belirtmiştim fakat yorum yapan kişi sayısı çok az. Bundan bir önceki sayfaya dönüp bana yardımcı olur musunuz?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çete 2 || Küllerinden Doğuş
Fiksi PenggemarLondra'dan çok uzun bir zaman uzaklaşmış bir genç kız. Bir zamanlar şehir efsanesi olan bu genç kızı, en sevdiği şehirden ne uzaklaştırır? Aklınıza direk bu soru geldiyse eğer dostlarım, üzgünüm doğru soru bu değildi. Bir zamanlar şehir efsanesi ola...