6.BÖLÜM

4.6K 241 1
                                    

Şarkı:Because Of You (Lay ve Luhan söylüyor. Çince şarkı)
Resim:Luhan
Keyifli Okumalar

Bulaşıklar bitmişti sonunda. İçeriye geçerken meyve hazırladılar. Herkese 1'er tabak ve menajerlere de. Meyve yerken yarın ki planlarını oluşturdular. Herkesin 6'da kalkıp hazırlanması en geç 9 da çalışma odalarında olmaları gerekiyordu. Saat 12'yi gösterirken herkes yatma kararı almıştı. Onlar yatmaya giderken bende kendi evime gidiyordum.

Yazardan

Kız gittikten sonra üyeler D.o'yu ortalarına aldılar. Konuşturmaya çalıştırdılar. Konuşmuyacağını anlayınca yataklarına döndüler.
Sabah ilk uyanan D.o'ydu. Kahvaltı hazırlayıp herkesi uyandırmıştı. Kahvaltısını yaptıktan sonra odasına gidip hazırlandı. Herkes hazırlandıktan sonra dışarı çıktılar. Normalde 2 araba olması gerekirken artık 3'tü ama arabaların teki yoktu. Çoktan hazırlanıp gitmiş olmalı diye düşündüler.

Eceden

Hazırlanıp 7:30 da çıkmıştım. Hamburger ve pizza yapmıştım. Yolda da kola almıştım hangisinden sevdiklerini bilmediğim için hepsinden vardı. Stajerlikten baya bir para kazanmıştım. Onları biriktirdim ve elimde baya bir para kalmıştı. Ailem de para gönderiyordu hem de üstüne çalışıyordum part time olarak. Baya bir param vardı. Sonunda çalışma yerine gelmiştim. Mutfakları vardır umarım. Çalışma odasında mutfak arıyorum. Mantık işte ne beklersin sadece buz dolabı var herhalde o da suları koymak için ısınmasınlar diye. Menajere onları geri götürüp buzdolabına koyması akşam da ben aradıktan sonra ısıtıp getirmesini rica ettim. Burada kalsalar nereye koyacaktık zaten çalışmak için yeterince yer bile yoktu. Saat 9'a gelirken soyunma odasında üstümü değiştim rahat birşeyler giymem gerekiyordu. Ne yapacağımızı bilmiyordum. Sadece üyelerle burada buluşmam gerektiği ve üyelerin danslarına çalışacaklarını biliyordum. Farkında olmadan dün geç yatığım için uyuya kalmışım. Ben uyurken sanırım üyeler içeri girdi. Uyandığımda hırkaları üzerimdeydi. Hepsi yorulmuş ter içinde kalmış oturuyorlardı. Sanırım çalışmaları bitmişti. Uyandığımı gören Sehun'du.

-Uyanmış prenses diye dalga geçti.

+Uyandırmanız gerekiyordu. dedim

O sıra da Suho için düzenlediğim espiri kitabını çıkardım. Türkçe olan espiri kitabını Korece'ye çevirmiştim. Zordu aslında çevirmek.

-Bu ne? dedi Suho

+Espiri kitabı orjinali bu kitaptır. Anlamayacağını bildiğim için Korece'ye çevirdim. Senden önce arkadaşım için çevirmiştim zaten. Sadece kitap haline getirdim.

-Türk kızına bak. Teşekkürler.

+ Bunlar Türkiye'ye özgü espiriler. Bunları öğrenip uygulayabilirsin. Bende Kore'ye özgü espirileri öğrenicem.

Üyeler huysuzlanıyordu. Kris;

-Konuşmanız bittiyse Türk kızını şarkı söylemesi için arka tarafa alalım nasıl söylediğini görmemiz gerekiyor. dedi.

Suho'yla homurdana homurdana kalktık.

Elime Luhan D.o.'nun şarkısı olan Goodbye Summer'ı verdi. D.o.'yla söyleyecektim. Solo bir şarkıydı. İçeri geçtim ve D.o.'yla söylemeye başladım. Üyeler şaşırmıştı. İlk defa hiç çalışmadan bu şarkıyı söylemiştim ve yeni biriyle seslerimiz uyumluydu. D.o. harika söylediğimi söyledi. Suho yanıma gelip;

-İşte benim takım arkadaşım dedi.

Hepsi tebrik etti. Son olarak Lucky'i Chanyeol'le söyledim. Onda da beğeni almıştım. Sadece dans kalmıştı. Onda da gerek olmadığını söylediler. Dediklerine göre gizliyeceklerdi. Anlamamıştım bende. Herkes açıkınca menajerimi arayıp yemekleri getirmesini söyledim daha sonra da zaten eve doğru yol aldık. İyi geceler deyip evime doğru gittim.

 Exo'da Türk KızlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin