Sabah kalktığımda saat 11'di spora gitmemiştik. Dün geç saatte kadar prova yapmıştık ve Chen'le planımız hakkında konuşmuştuk. O yüzden geç kalkmıştım. Kalktığımda herkes yeni kalkıyordu ve Chen'le D.o. sofrayı hazırlıyordu. Normal de benim hazırlamam gerekiyordu ama onlar hazırlıyordu.Günaydın ev halkı.
Günaydın-Baekhyun
Günaydın-Kris
Ece-Sehun
Ne?
Kazağımı sen mi aldın?
Hangisini?
Siyah olanı.
Evet. Banyo da farketmezsin sanıyordum. Benimkilerden birini alabilirsin.
Saçmalama. İzinsiz niye alıyorsun?
Çünkü sana bulaşmak eğlenceli oluyor. Are you understand me? (Anladın mı)
I don't understand. (Anlamadım)
Anladın bence anlamasaydın cevap veremezdin.
Biri şunu tutsun.
Yakalarlarsa tutarlar.
Hyung.
Sen ne ara arkama geçtin?
Hep buradaydım-Chanyeol
Tamam şimdi çekil.
Olmaz.
Ben kaçarım o zaman.
Kaçamazsın.
Emin misin?
Evet. Çünkü tutuyorum.
Ne? Ne zaman? Off ya!! Aa bir dakika saat 1 ve bizim 1 saat sonra toplantımız var. Bırakta hazırlanıyım.
Tamam bıraktım.
30 dakikaya hazırlanmıştı herkes. Herkes mi dedim. Suho hariç. Her zamanki gibi.
Herkes arabalara geçsin onu alıp geliyorum. dedim
Kapıyı çalıp içeri girdim. Girdiğimde saçını yapıyordu.
Şirkete geç kalıyoruz. Anlatabildim mi?
Anlatabildin de yukarı kalkmıyor saçım.
Otur. Ahanda oldu. Gidelim.
Biz de arabalara binince şirkete doğru yol aldık. Kız mecburen benle geldi yazık ona ayrı bir araba verilmemiş. Gerçi benimki de ayrı değildi ki gelen geliyordu benle.
Şirkete sonunda varmıştık. Heycanlıydım. Ama kız neden hiç sızlanmadı. Umarım aceleden bir şeye uğramayız.
Her zaman ki yerlerimize oturmuştuk. Kız da benim önüme. O sırada başkan geldi. Herkes ayağa kalktı ama kız yüzünü göstermemek için uğraşıyordu. Böyle oynayacaksın demek peki. Konuşması boyunca kıza laf dokundurmadı. Kız hakkında konuşmadı bile. Bitirdikten sonra Chenle biz söz aldık. Konuşmaya başladım.
Bernadan şüphelendiğimin hepiniz farkındaydınız değil mi?
Evet.
Şüphem boşuna değilmiş. Ben gruba geldiğimde hakkımdaki tüm bilgiler benden önce gelmişti. Değil mi?
Evet.
Ama bu kız hakkında hiçbir bilgi gelmedi. Dansı ve şarkı söylemesi de kötüydü. Bu da benim şüphemin artmasının bir diğer unsurdu. Her neyse buraya hiçbirşey yokmuş gibi geldi. Ama başkan içeri girince yüzünü sakladı. Konuşmasını bitirene kadar soğuk soğuk terler döktü. Başını önüne eğmiş sadece önündeki kağıda bakıyordu. Bir kere bile kaldırmadı kafasını. Ben böyle değildim en azından. Tabii benim gibi olması gerekmiyor ama neyse. Bilgiler yetmez derseniz başka birşey de var.
Chen oppa açar mısın?
Tabiki de.
Ses kaydını dinlediniz. Bu benim ya da Chen oppa'nın sesi değil. Çok bariz ki kızın sesi.
Yeni kız başını kaldır. dedi Lee Soo Man ve devam etti; Zaten bu size gelen yeni üye değil.
Nasıl ya yeni üye cidden gelecek mi?
Evet. Gelecek.
Başka gruba gitsin yeni bir kız istemiyorum.
Emin misin?
Evet.
O zaman resmine bak.
Oha Bu benim yakın arkadaşım. Kardeşim dediğim kişi.
Gelmesine gerek yok sanırım.
Kim gelmesin dedi ki gelsin gelsin.
Onu bunu bırakında bu kız n'olucak.-Chanyeol
Bırakalım gitsin. Aklı başına gelmiştir. dedi Chen.
İyi bırakalım. Biz gelmeden eşyalarını topla ve git o evden. İstersen almaya da bilirsin. Bir ihtiyacı olana da verebiliriz. Ya da adresini bırak ve git göndeririz.
Bir kağıda bişeyler yazdı ve gitti. Sanırım adresiydi. Teşekkür edip odadan çıktık. Bu konu da kapanmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Exo'da Türk Kızları
Fanfiction12 kişilik bir grup olan Exo ve 2 Türk kızı arasındaki dostluk. En sonunda Türk kızı içlerinden birine aşık olacak. Exo dan 2 kişi kıza aşık olacak ve Exo'nun içinden çocukluk arkadaşı çıkacak. Kız için kısa sürecek bir düşman çıkıp gelecek. Ama düş...