Şarkı:Love Me Right
Medya:Baekhyun ve D.o.Keyifli Okumalar
D.o'nun odasına doğru giderken. Nasıl gönlünü alabileceğimi düşünüyordum. Sehun'u gördüm.
Sehun oppa bana yardım etsene bi?
Neyle ilgili?
D.o oppanın gönlünü almam gerekiyor.
O zaman görüşürüz. Tek başınasın kimseye sorma yardım etmeyeceklerdir.
Off!! Çok kötüsünüz.
Anlaşılan tek başımaydım. Odanın kapısını çaldım ve içeri girdim. Elinde kitap kulağında kullaklık vardı.
Oppaaaaaa....diyerek yanına yaklaştım. Tabii ondan çıt yok.
Kalp dudaklım. Çocukluk arkadaşım. Yemekleri en iyi olan kişi.
Çıt yok çocukta ya. Başka şeyler denemeliydim. Bende gittim kulaklığın tekini kendi kulağıma taktım. Beni umursamadan kitabını okuyordu.
Sen bilirsin benle konuşana kadar burda kalırım. Gitmem bir yere zaten tüm gün burdayım uyumak için kendi evimi kullanıyorum birtek. Senin kıyafetlerini kullanırım. Benim için sorun olmaz. Tabii oda da 3 erkekle kalmamı istemiyorsan affedersin. Ben burda senle yatabilirim. Hem de yatağın orta da cam kenarı da değil beni saklayamazsın da. Karar senin.
Sonunda pes etmişti.
Tamam tamam affediyorum. Şimdi git uyu yarın v app yayının yok mu? Hadi marş marş doğru ev daha sonra da uyku.
Peki kalp dudaklım. Gidiyorum. Sonra görüşürüz.
Eve giderken mesajları açtım ve mesajı okudum. Mesaj Myungsoodandı. Yazdığı mesaj da ise ''Yarın buluşabilir miyiz?'' yazıyordu. Evet diye onayladım. Ve ardından ekledim yarın saat 3'ten sonra olur V app yayınım varda. Cevabı tam eve girecekken geldi. ''Tamam o zaman saat 3'te seni almaya geliyorum.'' du. Peki dedim ve uyku moduna geçtim.
Bugün ki v app yayınından sonra Myungsoo'yla buluşacaktım bizimkilere daha söylememiştim. Nasıl söyleyeceğimi de bilmiyordum. Saat daha 12'ydi yayın için yarım saatim vardı. Üyeler garip garip bakıyordu özellikle D.o. artık açıklamam gerekiyordu sanırım.
Şey...
Ney? dediler
Şey... Şimdi ben v app yayınından sonra
Evet-D.o.
Myungsoo oppa'yla buluşacağım.
Ne?-Suho
Duydunuz işte.
Olmaz katiyen olmaz.-D.o.
Neden?
Ben istemiyorum da ondan. -D.o.
Ama olur dedim bile.
O zaman üyelerden biri de gelecek.-D.o.
Benim ve Sehun'un programı yok D.O.-Chanyeol
Çocuk değilim ben.
Biliyoruz.-Luhan
Neyse daha sonra tartışalım yayına başlamam lazım.
Bu yüzden ne olur olmaz diye tüm üyelerle beraber yapıyorduk. Yaklaşık 20 tane mektup vardı. Ama kısa değillerdi. Uzunlardı. 1 saat içinde mektuplara cevap vermiştim. İçlerinden bir mektup şöyleydi.
"Merhaba Ece unnim,
Seni sevdik Türk Exo-L'ler olarak kendi adıma konuşursam ben çok sevdim seni. Sayende Exo'yu gördüm. Umarım sürekli Exo'nun bir üyesi olarak kalırsın. Senden ricam Exo'ya onları çok sevdiğimi söyle."Teşekkür ederim Melisacım. Emin ol onlarda seni çok seviyor. Onları çok sevdiğini hepsine ileteceğim. *Korece konuşur* *Üyeler de Korece cevap verir ve kızın arkasına geçip selam verip öpücük yollarlar*
Onlarda seni sevdiklerini söylediler ve tüm Exo-L'i.
Sorulardaydı sıra.
En yakın olduğun üye kim?
Suho oppa.Gruptan biriyle çıksan bu kim olurdu?
Hiçbiri olmazdı. Sadece gruptakilerle arkadaşız.
Gruptan çocukluk arkadaşın çıksa ne tepki verirdin? Yarı Türk yarı Koreli olduğun için olabilir. Var mı peki?
Hayır yok. Eğer çıksaydı şaşırdım ciddi bir şekilde şok geçirirdim.
Üyelerle dün konuşmuştuk buna ne cevap vereceğimize dair. Söylememe kararı aldık. V app yayını sonunda bitmişti selam verip yayını kapattık 2 saattir yayın yapıyordum. Yorgunluktan ölüyordum ama orta da bitmemiş bir tartışma vardı.
Gelmeyecekler.
Gelecekler.-D.o.
Gelmeyecekler dediysem gelmeyecekler.
Gelecekler. Emin ol benim gelmemden daha iyidir.
Suho oppa birşey de.
Gelecekler D.o.'ya katılıyorum. -Suho
Hepsinin yüzüne bakıyordum ama hiçbiri benim tarafımda değildi. Lanet girsin.
Tamam siz kazandınız.
Bu iş burda bitmedi beyler. Tabiki de planım var.
İyi gidip hazırlansınlar o zaman. Bende şu maske şeylerini gidip alam evden.
Yemeyiz.-Chen
Takmasam tanınırım ama.
Benimkini takarsın. -Chen
Olmaz kıyafetime uygun olması lazım.
Sen uyumu takacak bir kız değilsin Ece-Luhan
Hayır bende uyumu takıyorum.
Bende kıyafetine göre var zaten-Luhan
Ama seninki erkekler için.
Alakası yok. Beyaz ve siyah iki renkte var. Bu iki rengi sadece erkekler kullanabilir diye bir kural yok. Maske ve şapka kullanıcaksın bi de. Onlar da ayıcıklı maske ya da Exo'lu maske ve beyaz düz şapka-Luhan
Off peki. Ben gidiyorum o zaman gelmek üzeredir.
Bekle-Tao
Neyi?
Chanyeol hyung'u ve Sehun'u-Tao
Nerdeler?
Al bunları-Luhan
Peki. Teşekkür ederim.
Kıyafetime uyumluydu.
Rica ederim.-Luhan
Biz geldik. Gidebiliriz artık. -Chanyeol
Çıkalım o zaman. Görüşürüz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Exo'da Türk Kızları
Fanfic12 kişilik bir grup olan Exo ve 2 Türk kızı arasındaki dostluk. En sonunda Türk kızı içlerinden birine aşık olacak. Exo dan 2 kişi kıza aşık olacak ve Exo'nun içinden çocukluk arkadaşı çıkacak. Kız için kısa sürecek bir düşman çıkıp gelecek. Ama düş...