Şarkı: Wi Ing Wi Ing (Chanyeol söylüyor)
Şuan hazırlanmış imza gününe gidiyorduk. 6 saatlik imza günü ve hayranlarla akşam yemeği. Geldiğimizde her yer hayran doluydu. İçeri geçince açıklayacaktım. Biz içeri geçtikten sonra hayranlar da alınmıştı. Açıklamanın vaktiydi sanırım.
1,2,3 Merhaba WE ARE EXO.
Merhaba ben Exo-T'nin lideri Ece
Merhaba bende Exo-T'den Buse.
Hoşgeldiniz. İlk imza günümüz ve bu kadar hayranın olmasını beklemiyorduk açıkçası. Tüm salon dolmuş resmen. Bildiğiniz gibi 6 saatlik bir imza günü olacak. Ama sizinle birlikte yemeğe gideceğiz o yüzden erken bitecek imza günü zaten sizin için akşam eve dönmekte zor olur. O yüzden de erken bitirme kararı aldık. İmzalarını attıktan sonra ailelerinden izin alanları götüreceğiz arkaya gidip menajerimize isminizi yazdırabilirsiniz kaç kişi gelecek bilelim değil mi? Buse ekleyeceğin birşeyler var mı?
Burdaki herkese söyleyeceğim şey lütfen kimse yaralanmasın. Dikkatli olun.Hadi o zaman imza günü başlasın.
Ve böylelikle imza günü başlamıştı. Kolum kopmuştu imzalamaktan ve resim çektirmekten. Ama eğlenmiştim. İmza gününün sonuna da gelmiştik. Sıra hayranlarla yemek yemeye gidiyoruz. Yemekte de eğlenmiştik. Eğlenceli ve yorucu bir gün olmuştu. Ve saat daha 8'di ah hadi ama uçağa 4 saat vardı. Arabanın içinde oturmuş boş boş dolanıyorduk. Otelden çıkışımız da yapılmıştı.
Unni uçağı daha erkene çekemez miyiz?
Boş yer varsa çekeriz.
Çeksek ya.
Ben bir konuşayım.
Menajerin uçağı daha erkene çekmesini bekliyorduk.
Kızlar tamamdır. 9:30'a aldırdım uçağın saatini. Saat şuan 8:30 1 saatimiz var. Yarım saatte oradayız.
Tamamdır unni. Çok saol.-Buse
Buse makyajını düzelt.
Sende düzelt.
Tamam.
Makyajlarımızı da düzeltmiştik ve gelmiştik.
Unni bu araba ne olacak? dedim
Gelip alacaklar şimdi. Hah geldi de. Buyrun teşekkür ederiz.
Biz teşekkür ederiz.
Dedi ve gittik. Uçağa bindiğimiz gibi yatıp uyudum. Zaten çok yorgundum. 4 saat sonunda Koredeydik. Birazdan evde olacaktık. Kimse bizi almaya gelmemişti. Sabah Kore de olacaktık çünkü normalde. Eve geldiğimiz de tüm ışıklar kapalıydı. En iyisi ses yapmadan içeri girmekti.
Unni sende gelir misin? Hem geç oldu. dedim
Kalsın kızlar. Eve gitmem lazım.
Peki sen bilirsin. İyi geceler.
Size de.
Dedi ve gitti. Biz de kapıyı açıp içeri girdik. Odaya çıkarken birine çarptık.
Aaaaaa hırsız
Tao? *aynı anda*
Ece ve Buse?
Biziz dedik.
Siz sabah gelmeyecek miydiniz?
Öyleydi ama bizim işimiz erken bitti. Bizde erken geldik. dedim
Neyse gidin yatın.
Biraz durakladıktan sonra tekrar konuştu.
Durun gidemezsiniz.
Neden?-Buse
Çünkü o odayı sevgilileriniz acayip derece de dağıttı. Bence onlar sabah kalktığında toparladığı zaman gidin.
NEEEE!!!!? diye bağırdık.
Buse?
Ece?
Sende benle aynı şeyi mi düşünüyorsun?
Yazardan
Chanyeol ve Sehun kızların odasını dağıtmamışlardı başka bir sürprizleri vardı. Ama Tao çocukların dayak yemesine sebep olacaktı. Dağınık olan oda Chanyeol ve Sehun'un odasıydı. Bu yüzden D.o.'nun odasında yatıyorlardı.
D.o.dan
Bu gürültü de neydi? Tao böcek görmüştür bağırmıştır diyeceğim olmayacak, Baekhyun'un eyelenırına birşey olmuştur diyeceğim o da olmayacak. Çünkü bu bağıran kişi kızdı.
Kız mı? Kız? Ece ve Buse'ydi onlar.
Bir dakika Ece ve Buse mi dedim ben. Kalkın be. Hadi kalkın.
Ne oluyor hyung?-Sehun
Ece ve Buse gelmiş.
Onlarında evi tabiki gelecekler-Chanyeol
Buse-Sehun
Ece-Chanyeol
Lan tüm sürpriz maf olacak. dediler birbirlerine bakıp.
Aynen öyle kalkın ve diğerlerini kaldırın ben kızları oyalayacağım.
Tamam hyung.-Sehun
Aşağı indiğimde Tao ve kızlar vardı.
Hoşgeldiniz.
Hiç hoş bulmadık oppa. dedim
Neden ki?
Çünkü...
Ben devam ediyim Ece.
Et.
Çünkü D.o. Chanyeol hyung ve Sehun odanızı dağıttılar dedim.
Tao dayak yiyeceksin.
Biliyorum.
O neden dayak yiyecek bilmiyoruz ama bizim dayak atmamız gereken insanlar var. Zaten o kadar yoldan geldik yorgunuz bi de başımıza bu çıktı. dedim
Haklı. Hadi gidelim-Buse
Odalarında yoktu bunlar.
Nerede olabilirler? dedim
Bilmiyorum tüm odalara bakalım.
Tamam
Hiç bir oda da yoklardı. Hatta hiçbiri odalarında yoktu.
Buse odamıza çıkalım şu valizleri bırakalım zaten kimse yok onların odasında yatarız.
Tamam.
Odaya gittik ve kapıyı açtığımızda bu sürprizle karşılaşmayı beklememiştik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Exo'da Türk Kızları
Fanfic12 kişilik bir grup olan Exo ve 2 Türk kızı arasındaki dostluk. En sonunda Türk kızı içlerinden birine aşık olacak. Exo dan 2 kişi kıza aşık olacak ve Exo'nun içinden çocukluk arkadaşı çıkacak. Kız için kısa sürecek bir düşman çıkıp gelecek. Ama düş...