33.BÖLÜM

1.8K 110 1
                                    

Şarkı She İs Dreaming yeni çıkan Exo'nun şarkılarından biri.Keyifli Okumalar. 

Yeter artık. Resmen anlayan herkes sen Chanyeol'u seviyorsun diyor. Ben sana sevmiyorum dediysem sevmiyorum. Kendime itiraf edemiyormuşum. Pardon da kendime itiraf etsem n'olucak. Çıkacakmıyız? Hayır. Skandal olur. Dışarda görülse hem şirket batar hem grup. Adımız Türkiye'den iki müslüman sürtük geldi. Eskiden Exo-L olan gruba girdi Exo'yu hem ayartı hem de bir birine soktu. Tüm gerçekleri bilmeden grubu zedelerler. Hayatımız çöker. Bunların farkında olmadan konuşuyorlar. Sonra ben kendime itiraf edemiyor oluyorum ben kabul etmiyor oluyorum. Bana sürtük demeleri umrumda değil ben öyle olmadığımı biliyorum. Hem ülkemin adı hem grubumun adı hem de şirketin adı lekelenecek. Yarın aniden v app yayını yapacaktım. Soracağım soru: Gruptan biriyle çıksak tepkiniz ne olur? diye soracaktım mecburdum buna. Merak ediyordum cevaplarını. Evet yapacaktım sonra da D.o'yla konuşacaktım. Sabah olmasını beklemekti tek çarem. V apptan yayın yapacağımı duyurmuştum. Bunu görüp görmez yanıma fırlayan Baekhyun du.

Yarın v appten yayın mı yapacaksın?

Evet.

Tek başına?

Evet. Birşeyi merak ediyorum onun cevabını almam lazım.

Bana sor ben söyleyeyim.

Hayranlardan duymam lazım. Onlar gibi düşündümmü hayır cevabı alıyorum. Bende büyütüyor olabilirim. O yüzden yapacağım bu yayını.

Yapacaksın.

Evet yapacağım.

Peki. Senden sonra bende bir kaç soru soracağım. Terslik olmasın diye.

Tamam.

Baekhyun gittikten sonra Türkiye deyken takip ettiğim bir siteye başka bir hesap açıp mesaj gönderdim.

Merhaba. Exo fanı olduktan sonra bu siteyi çok takip ederdim. Ama artık Exo'nun fanı değil üyesiyim. Adım Ece. Bu hesabı geri kapatacağım. Gerçek facebook hesabımı söyleme iznim yok. Üzgünüm bunun için. Gerçek hesabımdan takip edeceğim eğer kabul ederseniz. Gruptan biriyle çıksak tepkiniz ne olur? Bu soruyu olumlu olumsuz bir şekilde cevaplansın lütfen. Eğer olumlu çoksa desteklemek anlamında olumsuz çoksa desteklemeyeceğiz anlamında olacak. Ben yarın v appa başladığımda yayınlar mısınız? Böyle birşey yok emin olun. Sadece merak ettim. Şimdiden teşekkür ederim.

Hemencecik mesaj geldi.

Merhaba. Exo'nun üyesi Ece mi? İnanmıyorum. Buraya mesaj atmış. Sorunuzu soracağım. Bunu yapacağım. Peki bu attığınız mesajı paylaşabilir miyim?

Tabikide bir yanlışlık olmasın. Paylaşın ama sorumun cevabı çarşamba gece yarısı kapanacak. Perşembe de v appten açıklayacağım büyük ihtimal  Türkiye saatine göre 18:00 da olur. O zaman açıklanacak. Bu konuşmanın tamamını paylaşın lütfen ben v app yaparken. Tekrar teşekkür ederim.

Asıl ben teşekkür ederim. Sizinle konuşmak büyük zevkti.

Benim içinde öyleydi. Sitenizi seviyorum, sizi ve tüm Exo-L'leri. Görüşürüz Türk Exo-L'ler. Sizi seviyorum fighting.

Hesabı ardından kapatım. Kapatmak zorundaydım zaten. Kimse'nin rahatsız etmesinin gereği yoktu. Hem şirketin ya da üyelerden birinin de haberi yoktu bundan. Umarım sorun çıkmaz. Aşağı inmekti en iyisi. Üyelerin tepkilerini görmek istemiyordum gerçi.  Yatsam iyi olacak. Sabah ola hayr ola.

 Exo'da Türk KızlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin