47.BÖLÜM

1.4K 93 0
                                    

Şarkı:Power

Eve geldiğim de ortalık topluydu. Geçen seferki gibi dağınık olmamasına sevindim. 

Tebrik ediyorum evi dağınık bırakmadığınız için. Ve ödül olarak ben şimdi kıymayı hazırlayacağım sizde oturun. Buse kalk.

Bana ödül yok mu?

Yok.

Ama o da evi dağıtmadı.-Sehun

Sen yapmak ister misin Sehunie

Napcam ki?

Soğan falan doğruycan.

Hyung sevgiline yardım etsene.-Sehun

Yoo Buseden istedi.-Chanyeol

Uf sizin tartışmanızı dinleyemem Buse kalk.

Uff tamam be.

Buseyle mutfağa doğru gittik ben malzemeleri çıkartıp yıkarken Buse de kesiyordu. Sonunda hepsini kesmiştik ve karışması lazımdı. Yoğurmayı sevmediğimden Buse'ye yaptırdım ve bende diğer  malzemeleri götürdüm.

Hepiniz yere çökün. Hepsi sofra bezinin etrafında otururken bende içeri gittim. Kıymayı da getirdikten sonra oturduk.

Neden yerde yapıyoruz da masa da yapmıyoruz.-Baekhyun

Çünkü kıymayı masaya dökebiliriz ve temizlemesi zor olur, kıymaya ve mantı makarnaya masa da ulaşmamız zor olur. Cevap yeterli mi?

Yeterli-Baekhyun

O zaman başlayalım.

Başlar başlamaz bitmişti. Saat 6 da başlamıştık  6:20 geçe bitmişti. Daha sonra herkes elerini yıkamaya gitti ve  bende bunları kaldırdım. Mutfağa götürdükten sonra elerimi yıkayıp içeri geçtim. Daha geç başlasaydıkta olurmuş. 

Akşam napacağız?-Sehun

Vala ben arkadaşlarım dışarı çıkarsa onlarla çıkacağım. Buse gelcen mi?

Olur.

Sizi bilmem.

Erkek olacak mı?-D.o.

1 erkek olur olursa onu da konserde görmüştünüz.

Oldu o zaman geliyoruz bizde-Chanyeol

Tamam gelin. Ne kadar kıskanç bir Exo beyleri.

Hep beraber çıkarız çıkarlarsa olmazsa kafamıza göre takılırız.

Ok.

Ardından Su'yu aradım.

Akşam çıkıyormusunuz?

Evet.

Biz 6 kişi geleceğiz.

Tamam.

Nerde bulusacağız?

Şu alta bir park var ya orda.

Tamam anladım. Çekirdek kola mı?

Aynen.

O zaman orda görüşürüz. 9 gibi.

Tamam görüşürüz.

Yemekten sonra 9 gibi buluşacağız.

Tamam. dediler

Ve kapı çaldı gelen annem olmalıydı ben kapıyı açmaya giderken telefon çaldı.

Hazırladık biz herşeyi annem.

Tamam ben odadayım.

Tamam.

 Exo'da Türk KızlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin