7.BÖLÜM

4.2K 227 6
                                    

Resim:Lay
Şarkı: Monodrama (Çince Lay'in kendi şarkısı)
Keyifli okumalar :)

Yorgunluktan bayılacaktım. Yıkanmış yatıyorken mesaj geldi. Suho'dandı. ''Dışarı çıkalım mı? '' diyordu. Tamam dedim. Eğlenceli olurdu yarın için bir programımız yoktu. Gelince dinlene bilirdim. Yarım saat sonra dışarı gel diye mesaj attı. Onaylayıp üstümü giydim. Maske de taktım ve bir şapka menajerim dışarı çıkarsam diye bunları takmam gerektiğini söylemişti. Tanınmamak gerekiyormuş. Beni SM şirketinde çalışan kişilerden başka tanıyan yoktu. Suho'nun kimliğini ifsalamamak için takmıştım. Büyük ihtimal o da takmıştır. Dışarı çıktığımda Suho da benim gibi giyinmişti.

+Nereye gidiyoruz? diye sordum

- Soru sorma cevaplamayacağım dedi.

Öyle diyince birşey demedim. Lidere saygı.

-Geldik dedi.

+Ben içemem.

-Niye?

+İçme de çok kötüyüm.

-Birşey olmaz aslan gibi liderin var.

+Bunu söylemek istemezdim ama içki'ye alarjim var.

-Yalan söylemeyi kes Ece. Tüm bilgilerin elimize verildi.

+Tamam doğruyu söylüyorum. Müslümanım bunu şirkete söylemiştim zaten. Ama gireceğim gruba yük olmamak için bilgilerime yazmamalarını söyledim. Onlar da kabul etti. Korelilerin Türkleri sevdiğini biliyorum. Sadece yük olmamak için söylemedim. Sizin yiyip benim yiyemediğim bir sürü şey var. İstersen grup üyelerine söylerim ya da sessizcene gruptan ayrılıp Türkiye'ye geri dönerim.

- Grup üyeleri zaten biliyor bunu. Sakin ol ve saçma sapan şeyler söylemeyi bırak. Düşündüğün kişi değil bize söyleyen denedik ama konuşmadı.

+Kim o zaman?

-Chanyeol

+Nasıl? Ben ona söylememiştim.

- Duymuş.

+Gelip benle konuşması gerekmezmiydi?

-Türk kızlarının sinirlenince vahşi olduklarını duymuştum.

+Doğru duymuşsun. Yalnız kalkmamız lazım.

-Niye?

+Sadece dediğimi yapamazmışsın.

-Tamam.

10-15 tane genç kız bu tarafa geliyordu. Suho'yla yakalanırsak bana birşey olmaz ya da olur mu? Her neyse netizenler liderim'i üzerdi başına iş açılırdı. Kalktık ve normal yürüyormuş gibi hızlı adımlarla ordan uzaklaştık. Sonun da bomboş bir parka oturduk. Konuşa konuşa gece 3 olmuştu. Espiri kitabını getirmişti. Onları ezberledi. Birbirimizin üstünde denedik. Hayattan soğutuk birbirimizi. Acıkmıştık birşeyler satıyorlardı sokakta. Onlardan yiyip gece'yi böyle bitirdik. Saat 5'e gelirken eve döndük. Yatağa girer girmez uyudum.

 Exo'da Türk KızlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin