17.BÖLÜM

2.8K 147 9
                                    

Resim: Exo
Şarkı:Stronger

Keyifli okumalar

Sabah olunca ilk önce ben kalkmıştım hazırlanıp üyeleri kaldırdım onlarında hazırlanması gerekiyordu. Benimle beraber ilk önce Ankara'yı gezdirecektim daha sonra onlarla birlikte ailemi ziyaret edecektik ordan da Kore'ye dönecektik. Annem Koreli olduğu için anlaşabilirlerdi.  O yüzden onları yanımda götürecektim.  Hepsi uyanmış hazırlardı. İlk önce Ankaradaki tüm önemli yerleri gezdik daha sonra evime doğru yol aldık. Arabadan inip eve girdik. Annem beni görünce ağladı çok mutlu olmuştu. Annemle oturup konuştuk. Küçüklük resimlerimi gösterdi. Ne kadar hayır desem de. Dinlemedi. Yemek yedik. Yüzlerindeki ifade çok komikti. Türk yemeklerini beğenmişlerdi. Ama Luhan ve Chanyeol yemeye zorlanıyordu. Annem içlerine baharat ve acı koymuştu. O yüzden yiyememiş olabilirlerdi.

Annem klasik Türk annesi gibi soru sordu. Ne kadar Koreli olsa da uzun zamandır Türkiye de yaşıyor

Sizi hiç üzdümü? Babası şımarık yetiştirdi. Üzmüş olabilir.

Suho ordan gülmesini zar zor tutup;

Hayır dedi. Daha çok bizi güldürdü.
Chanyeol beni üzdü dedi.
Naptı?

Geçen gün kavga ettik. Arkadaşlarıyla konuşup 2 saat sonra geldi. Bende ona neredesin diye sorunca bağırdı.

Chanyeol hatalısın. O arkadaşları Ece için çok değerli. İçlerinde erkek var mıydı?

Vardı.

Onu kardeşi gibi görüyor. O ailesinden sonra değer verdiği kişilerin en başında yer alıyor.

Başka biri var mı? Onlardan başka.

Vardı. Bulamadın mı hala?

Tam cevap verecekken o sıra da D.o ve Tao'nun gözüne bir resim takıldığını gördüm.

Annemin yanına gelip;

Bu benim resmim. Aynısı bende de var da siz de ne işi var? diye sordu.

Bunu duyan üyeler ve ben öylece  kalmıştık.  Annem ve D.o.'nun üstünde gözlerimiz gidip geliyordu. N'olduğunu anlamamıştık.

D.o'nun sorusu herkesi şaşırtmıştı. Annem konuşmaya başladı.

Ben de nerden tanıdık geliyorsun diye düşünmeye  başlamıştım. Demek bu resimdenmiş. Ama bir dakika birini aramam lazım. Tam emin olmam için.

Annem kim olduğunu bilmediğim biriyle konuşurken biz sadece birbirimize bakıyorduk. O sırada annem geldi.

Daha demin anneni aradım ve kesin emin oldum.

Annemi mi? dedi D.o.

Neyden? dedim ben de.
Siz çocukluk arkadaşısınız. Kesin hepiniz  nasıl olduğunu düşünüyorsunuzdur.

Evet dedik hepimiz

Küçükken biz ve senin ailen aynı yerde hata aynı bina da oturuyorduk. Evlerimiz karşı karşıyaydı. Biz bir neden zorundan Türkiye'ye gelmek zorundaydık. Sen 9 yaşındayken Ece de 6 yaşındayken biz Türkiye'deydik. 15 yaşına kadar Ece Türkiye de kaldı. Daha sonra şarkıcı olmak istediğini söyledi ama tek başına değil bir grupla sahneye çıkmak istediğini söyledi. Biz de o yüzden Kore'ye anneannesinin yanına gönderdik. Gittikten hemen sonra nerdeyse 1 yıl boyunca tüm şirketlere başvurmuş ama kabul edilmemiş. Okuldaki şarkı yarışmasına katılmış 1. olduktan sonra SM onu seçmiş o zamanlar Korecesi iyi olmadığı için şarkıları düzgün söyleyemiyordu o yüzden seçilemedi büyük ihtimal. 1 yıl içinde hem Korecesi iyi oldu hem de şarkıları düzgün söyledi ve sonunda sizinle çıkış yaptı. Ne tesadüftür ki çocukluk arkadaşıyla aynı grupta.

 Exo'da Türk KızlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin