Şarkı:Beautiful Baekhyun söylüyor (Exo Next Door ost)
Bugün beraber dışarı çıkacaktık. Sabah'ın daha 6sıydı. Bizmkilerden 2 saat önce kalkmıştık. Hemen çıkmamız gerekiyordu. Mesaj atmıştı.
Dışarda seni bekliyorum çabuk ol.
Mesaja baktıktan. Sonra hızlıca aşağıya indim. Kapıyı açarken biraz daha dikkatliydim. İyi de biz neden kaçıyoruz ki. Neyse ne böyle daha eğlenceli. İlk randevumuzdu bugün.
Geldin mi?
Yoo gelmedim. Hayal görüyorsun.
Bir daha kimseye geldin mi diye sormayacağım.
Niye?
D.o.'ya da sormuştum. O da aynısını yapmıştı.
Hahaha. Kimin arkadaşı be.
Hadi hadi gidelim.
Tamam. İlk napıyoruz?
İlk gidip biseyler alalım daha sonra vapurla bir yerlere gideriz.
Uzağa diyorsun.
Evet.
İyi. Tek derdimiz o zaman hayranlara yakalanmamak.
Evet. O yüzden şunu tak.
Bu olmaz.
Niye?
Çift değil miyiz?
Öyleyiz.
Bu yüzden bunlar takılacak.
Peki. Benim prensesim herşeyi düşünmüş. Hadi gidelim.
Akşam eve gittiğimiz de n'olucak?
Ceza alırız. En fazla. Ama cidden acı'ya dayanıklı mısın?
Evet. Küçükken çok acı yerdim. Öyle böyle alıştım.
Hmm. Iyiymiş.
Acı veya baharatlı birşeyler yiyememen senin suçun değil. Ben seni böyle de severim.
Sonunda bir kahve dükkanına gelmiştik. O kahveleri alırken bende Baekhyun'a mesaj atmıştım.
Baekhyundan
Sabah herkes kahvaltı'ya indiğinde Ece ve Chanyeol yoktu. Ah cidden evden mi kaçmışlardı. O sırada mesaj geldi.
Baekhyun oppa sen bana ceza verecektin ya. O ceza ertelenmek zorunda. Evden kaçtık 1 günlüğüne. Akşam geri döneriz. Hepinizi seviyorum. -Buse.
Peki hanımefendi gelin eve görüşeceğiz.
Chanyeol'le ikisi kaçmışlar. Mesaj attı. Akşam geri döneceklermiş. Ne yapacağız?
Bırak gezsinler. Bugün son boş günleri ve bizim de. Dedi D.o.
Yemekten sonra herkes oturma odasındaydı. D.o. konuşmaya başladı.
Bildiğiniz gibi son boş günümüz bugün. Herkes istediğini yapsın akşam 8'e kadar. Sehun onlara mesaj at saat 8'de gelsinler planlarımızı son kez gözden geçireceğiz.
Tamam hyung.
Herkesin 8'e kadar süresi var. İstediğinizi yapabilirsiniz. ve konuşmasını bitirdi
Kai o zaman biz gidelim dedim
Tamam hyung.
D.o. biz de. Dedi Suho.
Tamam. Yukarı çıkıp geliyorum.
Herkes kendi kafasına göre takılacaktı anlaşılan.
Eceden
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Exo'da Türk Kızları
Fanfic12 kişilik bir grup olan Exo ve 2 Türk kızı arasındaki dostluk. En sonunda Türk kızı içlerinden birine aşık olacak. Exo dan 2 kişi kıza aşık olacak ve Exo'nun içinden çocukluk arkadaşı çıkacak. Kız için kısa sürecek bir düşman çıkıp gelecek. Ama düş...