2.BÖLÜM

6.8K 298 10
                                    

SM binasının önündeydim. İçeri girdiğimde SNSD, NCT, F(x), Super Junior... daha nice gruplar binadaydı. Hepsi çalışmak için burdaydı sanırım. Gruplar bana bakıyordu da niye olduğunu anlamamıştım. Aralarında bana baktıktan sonra konuşuyorlardı. Sanırım kimle çıkış yapacağımı onlar benden önce biliyordu. Sunbaelerime selam verip öyle gidiyordum. Erkek grubunda bayan çalışan olarak çıkış yapsaydım güzel olurdu özellikle Super Junior ya da kız gruplarından olan Snsdyle birlikte şarkı söyleseydim. Ama malesef yeni bir grupla çıkış yapacaktım. Kıdemli büyüklerimle yapmak zaten sorun olurdu. Düşüne düşüne Lee Soo Man'ın odasına gelmiştim. İçeriye girdiğimde Soo Man içerde tek başına oturuyordu. Sanırım erken gelmiştim. Beni görünce ayağa kalktı ve oturmamı işaret etti. O sırada kapı çaldı ve içeri Exo'nun iki lideri girdi. Benle ilgileri olduğunu düşünmemiştim ki Lee Soo Man yeni üyeniz diyinceye kadar. Suhoyla birbirmize bakıp kaldık. İlk tepkiyi ben verdim.

+Nasıl yani benim bir erkek grupla çıkış yapmamı mı bekliyorsunuz?

-Evet.

Normalmiş gibi bide cevap verdi Allahım sana geliyorum.

+Pardon da ben Türk kızıyım. Hem 12 erkekle aynı evde kalcam hem şarkı söyleyip dans etcem. Şarkı söylemeyi geçtim de 12 erkekle aynı evde kalmamı nasıl beklersiniz benden. Yalnız benim sözleşmem de bu yoktu.

Kris'in sırıtığını Suho'nun da ona sessiz olması gerektiğini söylediğini gördüm. O sırada Soo Mancığımız konuştu.

-Aynı evde kalmıyacaksınız zaten menajerinle sen karşı karşıya olan bir evde kalacaksınız. Bence sessiz ol Türk kızı 2 yıllık stajerliğin bitti yenilenmesini istiyorsan dediklerine dikkat et.

Bide beni tehtit ediyordu. Mecburen boyun eğip tamam dedim sözleşmemin yenilenmesi için.

Daha sonra ben gidip verdikleri yurttan eşyalarımı topladım. Bide onlara oppa diyecektim. Sehun bile benden büyüktü. Ben kendimden 2 yaş büyüklere abla abi demezdim ki ah ah Kore yaktın beni. Şimdi gelde maknea ye oppa de maknea o değil artık benim. Saçmalığa gel bide ben Çin demi olcam Kore demi. Bana kalsa Kore de kalırım. Zaten Çince bilmiyorum. Çince öğrenmem için zorlarlar heralde. Ben dalmış giderken taksici geldik dedi. Parayı ödeyip indim ve eşyalarımı toplamaya başladım. Herşey bittikten sonra Lee Soo Manı arayıp arabayla menejarimi göndermesini istedim. Menajer ve araba geldikten sonra yol bitene kadar menajerle konuştuk herşeyi öğrendiğim için rahatca konuşabilirdim. Kore de Exo-K'yle kalacaktım. O sırıtıstan sonra Exo-M'yle kalamazdım. Sanırım inme vakti gelmişti. İlk önce eşyalarımı bıraktım yeni evime daha sonra Exo'nun evine gittim. Menajerimde benimle geliyordu. Yolumuz açık olsun diyip zili çaldım. Bakalım başıma neler gelecekti.

 Exo'da Türk KızlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin