Şarkı:Machine
Efendim oppa.
Nerdesin sen?
Yemek yiyorum. Bir saniye hopörlere alıyım öyle konuş.
Alma.
Aldım bile.
İkiniz de hemen eve dönüyorsunuz hemen.
Telefondan diğerlerinin sesi geliyordu.
Onlar çıkıyor rahat bırak çocukları.-Suho
Etrafta kimse yoktu. O yüzden sorun da yoktu.
Ya kimin ne dediği umurumda değil. İkiniz de hemen eve geliyorsunuz.
Chanyeol'le bakıp gidelim dedim. O da onaylayınca kalktık. Yediklerimizin parasını ödedikten sonra ayrıldık.
Arabaya bindiğimiz de Chanyeol bana çift eşyası alalım mı diye sordu ve bende onayladım. Şuan onu almaya gidiyoruz. Zaten geç bile kalmıştık. Geldiğimiz yer güzeldi.
Ne almalıyız? diye sordu.
Bence bilezik tarzı birşey alalım.
Tişört alalım ve ayakkabı.
İyi hepsini alalım.
Böylelikle alışveriş başlamış oldu. Neredeyse tüm çift eşyalarını almıştık. Eve dönüyorduk. Normalde olduğumuz yer eve yarım saatlik uzaklıktaydı. Ama biz alışverişle 2 saatlik uzaklık yapmıştık ve dönüşünü de eklersek 2,5 saatlik bir uzaklık olmuştu.
Bunları nasıl eve götüreceğiz? dedim
Bunlar şimdilik araba da kalsın.
Tamam.
Hadi inelim.
Eve gelmiştik.
Kapıyı çaldığımız da Baekhyun oppa açmıştı. Ve ilk dediği şey ''Sehunla Buse çıktıklarını halka açıklamış'' oldu. Ne diye çığlığı basmam da cabası.
Nerdeler şimdi? Ya da Buse nerde? dedim
Odasında-Baekhyun
Yukarı çıkıp Buse'ye bunun hesabını soracaktım.
Buse
Ne var Ece?
Acaba açıklamanı neye borçluyuz?
Öğrendin demek. Biz sizin gibi gizli saklı yaşamaktan bıktık. İstediğimizi yapmak istiyoruz ve bu yüzden şirketle konuştuk ve izin aldık onlarda izin verince açıkladık.
Tebrik ederim en azından benim gibi bir korkak olmadığın için. Ne kadar kötü yorum gelirse gelsin yanındayım korkma. Geri adımda atamazsın ne olursa olsun dayanmak zorundasın kardeşim.
Kızmadın mı?
Hayır. Kızılacak birşey yapmadın sen. Kim ne derse desin ben yanında olacağım. Anladın mı?
Anladım kardeşim anladım.
Sonra beraber aşağıya indik.
Sizin kavga etmeniz gerekmiyor muydu?-Tao
Hayır. dedim.
İnternete girip bunlar hakkındaki yorumlara baktım.
Hepsi iyi yorumlardı.
''Birbirlerine yakışıyorlardı. İyi ki çıkmışlar''
''Ben bu çifti yakıştırıyordum zaten.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Exo'da Türk Kızları
Fanfic12 kişilik bir grup olan Exo ve 2 Türk kızı arasındaki dostluk. En sonunda Türk kızı içlerinden birine aşık olacak. Exo dan 2 kişi kıza aşık olacak ve Exo'nun içinden çocukluk arkadaşı çıkacak. Kız için kısa sürecek bir düşman çıkıp gelecek. Ama düş...