71.BÖLÜM (FİNAL)

1.6K 84 11
                                    

Şarkı:Play Boy
Chanyeol zorla beni dışarı çıkartmıştı. Ne olduğu hakkında hiçbir fikrim yoktu.

Oppa bırak içeri gireyim.

Hayır.

D.o.dan

Ece'yi zorla da olsa dışarı çıkartırmıştım. Soruların hepsine tek başıma cevap verecektim.

Ece'yle çocukluk arkadaşı olduğunuzu neden söylemediniz?

Bunu açıklama gibi bir zorunluluğumuz yoktu. Bizde açıklamadık o yüzden.

Ama hayranlara yalan söylediniz.

Biz hayranlarımıza yalan söylemedik. Sadece sakladık. Bu bizim hayatımız istediğimizi söyleriz. Hayranların bunu bilmesine gerek yoktu.

Ece'yi neden dışarı çıkartınız?

Gözler onun üstünde zaten. Daha fazla hiçbir gözün onun üstünde olmasını istemiyorum.

Hayranlarınızın başlattığı taglara ne cevap vereceksiniz?

Hayranların tag başlattığını sizden duyuyorum ilk defa. O yüzden ne tagı olduğunu bilmiyorum.

Taglar Ece'nin gruptan gitmesiyle ilgili.

Ece gruptan gitmeyecek. Uğraşmamalarını söylüyorum sadece. Hiçbir hayran özel hayatımıza engel olamayacak. Sevdiğimiz kişilerin yanında olacağız. Bunu bi kere yapabildiniz. İkincisi olmayacak.

"Bunu bir kere yapabildiniz" dediniz ne anlama geliyor?

Bence siz bizden daha iyi biliyorsunuz. Şuan ki konumuzda o değil ayrıyetten. Başka soru yoksa gidiyorum.

Diyeceğiniz bir kaç şey daha vardır herhalde.

Var. Kimse özel hayatımıza burnunu sokmasın mümkünse. Kimin kimle ne yaptığı sizi ilgilendirmiyor. Biz zaten gerekli olanı medyaya bildiriyoruz. Umarım dediklerimi dikkate alırsınız. Teşekkür ederim.

Dedim ve gittim. Açıklamakla doğru mu yaptım. Bilmiyorum ama ilişkilerinden ziyade herkes bu konuyla uğraşacak. Ece'yi kurtaramamıştım ama. Chanyeolden uzaklaşmıştı medya hiçteyse birini kurtarmıştım. Arabaya gittim şirketten çıkıp. Arabaya bindiğimde telefonumu elime aldım. Tüm medya bizle ilgiliydi. Kimseyi kurtaramamıştım anlaşılan. Haberler ise şöyleydi.

Şok şok şok... EXODAN ECE VE CHANYEOL SEVGİLİ.
ECE D.O.'NUN ÇOCUKLUK ARKADAŞI.

Altında yazan yorumlar ise şöyleydi.

#Chanyeol'le Ece'nin sevgili olabileceği hiç aklıma dahi gelmemişti. Tebrikler

#Chanyeol ve Ece çıkıyormuş demek. Tebrikler.

#Chanyeol'un Ece'yle çıktığına sevindim.

#Baskaşıyla çıkmadığına sevindim.

#Tüm yorumlar Ece ve Chanyeol hakkında. Ece ve D.o. çocukluk arkadaşıymış. Siz hala Ece ve Chanyeol deyin.

#Aynen siz hala Ece ve Chanyeol deyin. D.o. ve Eceden bahseden yok.

#Bu kızda sürekli haberlerde. 8 aydır burda olmasına rağmen sürekli haberlere çıkıyor. SM bu kızı gönder.

#Güzel olması onun suçu değil. Hep sevgili haberleriyle çıktı. Başka bir haberle çıkmadı. Sevgili haberleriyle çıkması güzel olduğunu kanıtlamaz mı?

#Bir Exo-L olarak Ece'ni gruptan gitmesini ya da Chanyeol'le ayrılmasını onaylamıyorum. Tebrikler. (Böyle ayrılmalı gibi haber görürsem laf sokacağım.)

 Exo'da Türk KızlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin