Şarkı:Peter Pan
Her yerde şu 2 günde yaptıklarımız vardı. İmza günü, röportaj, hayranlarla olan yemek, dergi çekimleri. Hepsi oda da asılıydı. Duygulanmıştım ya da duygulanmıştık. Buse'ye baktığımda o da ağlayacak gibiydi. Hatta camın önünde ''BİZSİZ İLK PROGRAMINIZI KUTLARIZ. BAŞARIYLA BİTİRDİĞİNİZ İÇİN TEBRİK EDERİZ.'' yazıyordu.
Chanyeol'un ani sarılmasıyla şaşırıp kalmıştım kendime gelince ittirdim ittirmeye çalıştım desem daha iyi olur. Çünkü o bırakmamıştı. Etrafta bizimkiler vardı. Bırakmayınca yapacak birşeyim yoktu. Bende ona sarıldım ve gözlerimi kapadım. Yüzümü omzuna gömüp. Öyle durduktan biraz sonra gözlerimi açtım ve oda da sadece bizden başka Buse ve Sehun vardı. Sehun da Buse'ye sarılıyordu.
Ödülü mü versen artık diyorum-Chanyeol
Burda mı? dedim
Ne ki ödülüm? Ergenlerin yanında veremiyorsun.
Öpücük.
Ama yanaktan değil mi?
Evet.
Ona da razıyım be. Yeter ki ver.
Al o zaman.
Yanaklarına öpücük kondurup başımı omzuna koydum.
Öhö öhö-Sehun
Burda biz de varız ayıp olmuyor mu?-Buse
Hadi ya yemin edin-Chanyeol
Çifte kumrular diye Baekhyun içeri girdi.
Ne var?-Chanyeol
Sizi çağıran Menajerler var. İster misiniz?
İstemeyiz.-Sehun
İstemeseniz de gelmek zorundasınız.
Tamam gidelim-Buse
Hadi dedim ve aşağı indik.
Çocuklar oturun dedi Menajer Unni
Biz de oturduk.
Bildiğiniz gibi Sehun ve Buse'nin çıktığı açıklandı.-Menajer Oppa
Evet dedik hepimiz.
Chanyeol ve Ece'nin çıktığını da açıklamak zorundayız.-Menajer Unni
Neden? diye sordum
Aynen neden?-Chanyeol
Bu resimler yüzünden.-M.oppa
Resimler de Chanyeol ve benim giydiğim eşyalar vardı. Hepsi bir kaç gün içinde çekilmişti. Aynı ülkelerde olmasak bile aynı şeyleri giymiştik. Ve çekilmişti nasıl olurdu bu ya.
Açıklamak zorundamıyız? Dedim
Evet. Yoksa şirkete gelen haberciler durmayacak.-M.unni
Tamam açıklayalım-Chanyeol
Açıklayalım dedim.
Emin misiniz?-Xiumin
Evet,eminiz. dedim
Hazırlanıp gelin şirkete gidelim.
Tamam unni dedim
Ve yukarı çıktık. Doğru düzgün uyku bile uyumamıştım. Saat daha sabahın 9'u. Ve bu saatte şirkete gidecektik. Hazırlanıp aşağı indim. Chanyeol de arkamdan geliyordu.
Biz hazırız. Dedim
Hazırsanız gidelim-M.oppa
Chanyeol, ben ve menajerler şirkete gittik diğerlerinin gelmesine gerek yoktu. Açıklayacaktık başka yolu yoktu. Şirketin toplandığı büyük odaya basın gelmişti. Ellerindeki haber büyük bir haberdi. Aynı gruptan iki kişinin çıktığını açıklaması onlar için büyük bir haber olmalıydı. Menajerimin beni dürtmesiyle kendime geldim. Olduğumuz yer oraya bakan bir yerdi. Hepsini oradan izliyorduk. Şuan ise yanlarına gidiyorduk. Gireceğimiz kapının önündeydik. Son kez Chanyeol'le baktım o da bana bakıyormuş.
Hazır mısın? dedi
Hazırım dedim ve ekledim;
Sen?
Sen hazırsan ben de hazırım. dedi ve gülümsedi.
Daha sonra da içeri girdik. Girer girmez kameramanlar çekmeye başladı. Oturacağımız yere kadar güvenli bir şekilde gittik. Daha sonra da sorular sorulmaya başladı. Ardı ardına kesilmeyen sorular.
Çıkmaya ne zaman başladınız?
Ne zamandır çıkıyorsunuz?
Hayranlarınızı kandırmadınız mı? Daha önce kimseyle çıkmayacağım demiştiniz.
Arkadaşlar sorularınızı teker teker soramaz mısınız? Anlayamıyoruz. Tek tek cevap vereceğiz her soruya. diye Chanyeol araya girdi.
Çıktığınız idiaları doğru mu?
Evet doğru dedi Chanyeol
Çıkmaya ne zaman başladınız?
4 ay önce başladık dedim.
4 aydır çıkıyorsunuz o zaman?
Evet 4 aydır çıkıyoruz. dedi
Hayranlarınızı kandırmadınız mı? Daha önce kimseyle çıkmayacağım demiştiniz.
Hayranlarımı kandırdığımı düşünmüyorum. Çıkmayacağım demiştim doğru. Ama kaderimiz de yazılıysa oluyor. Elden ne gelir? dedim
Chanyeol'u seviyor musunuz?
Chanyeol oppayı seviyorum. dedim. Chanyeol'un gözlerinin içine bakarak.
Peki siz Ece'yi seviyor musunuz?
Evet seviyorum. dedi o da aynı şekilde.
Hayranlarınızdan kötü veya iyi yorumlar alacaksınız. Buna dayanabilecek misiniz?
Evet dayanacağız.
Exo'nun içinde çocukluk arkadaşınız varmış?
Evet var. Buse bunu herkes biliyor.
Onu herkes biliyor da. Geri kalan 11 üyenin içinde varmış?
Ve o sıra da D.o. oppa içeri girdi.
Evet var. O da benim dedi D.o.
Yaptığınız Vapp yayınında yok demiştiniz. Ama varmış. Sanırım 2 yalan birden söylediniz. Belki de daha fazla.
Yalan söylemedim. Medyanın bunu duymasına gerek duymadım. dedim
Ben açıkladım bunu ben duyurdum medyaya sorularınızı ben cevaplayacağım o yüzden dedi D.o.
Buna inanmıyordum. Nasıl böyle birşeyi açıklayabilirdi. Ah napmaya çalışıyorsun anlamıyorum.
Ece ve Chanyeol siz gidin.
Ne? Neden? dedim
Chanyeol götür Ece'yi.
********
Evet 70.bölüm final olmadı yarın bölüm gelir mi bilmiyorum. Tamamlamadım. Salı ya da çarsamba gelir bölüm en geç. Yarın gelmezse. :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Exo'da Türk Kızları
Fanfic12 kişilik bir grup olan Exo ve 2 Türk kızı arasındaki dostluk. En sonunda Türk kızı içlerinden birine aşık olacak. Exo dan 2 kişi kıza aşık olacak ve Exo'nun içinden çocukluk arkadaşı çıkacak. Kız için kısa sürecek bir düşman çıkıp gelecek. Ama düş...