4.BÖLÜM

5.4K 284 34
                                    

Resim: Kris (Exo-M'nin Lideri)
Şarkı: Mama (Exo 'nun çıkış şarkısı)

Tamam demişlerdi ama yüzlerinde şaşırma ifadesi vardı ama. Baekhyun ordan;

-Ne oynayacağız? dedi.

+Saklambaç

Hepsi aynı anda;

-Evde. dedi.

+Evet. dedim normal bir şekilde küçükken çok oynamıştım.

Kuralları anlatmaya başladım iki kural vardı. Ebe olan kişi sizi bulana kadar yerinizden çıkmak yoktu ve sona kalan kişi Chanyeol oppa'nın sorusuna yanıt olacaktı. Oyunun kurallarını değiştirmiş olabilirdim.

+Bulunmayacağınız yere saklanın bence ve sizi bulmak için her yere girebilirmiyim?

+Evet dedi en büyükleri olan Xiumin.

Böyle dememin nedeni ise Exo Next Door dizisinde Chanyeol odasına girmek yasaktı. Belki gerçekte de öyledir diye düşünmüştüm.

Onlar saklanırken telefonumu kurcaladım. Mesajlar gelmişti Türkiye'den onların hepsini cevapladıkdan sonra aramaya başladım. Hepsinin nerde olduklarını biliyordum. Büyüklerden başladım.
Kris'in daha fazla uzun boyuyla o daracık yerde kalmasına izin veremezdim. Özür dileyip diğerlerini bulmaya gittim. Xiumin,Luhan,Suho,Lay, Baekhyun sırasıyla eleniyordu. Chanyeol ve D.o'yu sona bırakmıştım. Son 6 kişi kalmıştı. İçeri geçip diğerlerinin yanına oturdum. Bana tip tip bakıyorlardı.

Sonunda onlara dönüp;

+Efendim dedim.
Suho konuşmaya başladı.
-İlk elenen sevmediğin kişi mi? diye sordu.
+Alakası yok. Önceden Exo-L ydim. Exo-L 1 kişiyi bile sevmemezlik yapmaz. Yoksa Exo-L'likten çıkar. Hepinizi eşit seviyordum ki seviyorum hala. Birini elemek zorundaydım ki başlaya bileyim. Bu onuru lidere bahşettim. Şimdi Exo'nun kendisiyim sanırım.

Hepsi onaylayıcı bakış attılar. Ve bende Exo'nun her zaman ki sözünü söyleyerek kalktım. Diğerlerini aramaya başladım. Maknealerde sıra. Bunu küçük makneamize bahşedelim.

Sehun kendi olacağını sanıyordu sanırım. Karşısında görünce şaşırdı. Hem gençim hem de yaşımız birbirine yakın diye düşünmüş olmalı. Üzgünüm Sehun sen değilsin.

Onu orda bırakıp birtanecik pandamız olan Tao'ya geçtim. Arkasından Kai,Chen ve Chanyeolu eleyip D.o'nun yanına gittim. Onla beraber içeri girdik. Sanırım herkes şaşırmıştı. Bu kadar sessiz olan biri nasıl seçilir diye.

Neden neden diye sormaya başladılar.

+Açıklıyayım. Sessizliği yemek yapması şarkı söylemesiyle bir çok özelliğiyle bir çok kızın onu sevmesini sağlıyor. Benim yerimde siz olsaydınız D.o oppayı mı yoksa herhangi bir üyeyi mi seçerdiniz. Bir erkekte kızlar açısından bakarsak uzun olmak herşey değildir. Ve Suho oppa senle beraber Exo'nun en komiği olabilirmiyim? Çocukken çok yapardım arkadaşlarıma.

Suho'nun bakışları şaşırmış gibiydi. Ne diyeceğini bilmiyordu. O konuşmadan Luhan konuştu.

-Olmaz. Kesinlikle olmaz bir tane yetiyor bize. 2.cisi olmaz kesinlikle. Değil mi çocuklar?

-Evet diye onayladılar Luhan'ı

-Tamam dedi. Suho aniden ve ekledi.
Beraber yapalım. Şunları hayattan soğutalım.

Buna çok sevinmiştim. Teşekkür ettim. Daha sonra D.o. yemek yiyelim dedi. Böylece hepimiz kalktık.

 Exo'da Türk KızlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin