26.BÖLÜM

2.1K 120 5
                                    

Medya:Exo
Şarkı: They Never Know
Keyifli Okumalar

Yeni üyenin ne işi vardı. Geleceğinden haberimiz bile yoktu. Yoksa o yatak onun muydu?

Geç bakalım içeri.

Peki.

Yukardan D.o. geliyordu.

Bu kim? dedi.

Yeni üyeymiş.

Ne üyesi be?

Bilmiyorum.

Ben çocukları çağırıp geliyorum.

Tamam. Geç otur.

Herkes aşağı indikten sonra kıza döndüm.
 
Seni dinliyoruz.

Dediğim gibi yeni üyeyim.

Onu anladık. Anlamasına da gruba ne ara girdin?

Sen girdikten 3-4 hafta sonra stajerliğim bitti ve ben girdim. Bugün de sizinle aynı evde kalmama izin verildi yani bundan sonra buradayım.

Diyorsun?

Diyorum. Hepinizi tanıyorum. Ben Berna. Kurallar varsa alıyım yoksa odamı gösterin ben odama çıkıp eşyalarımı yerleştireyim.

Kuralsız olur mu? Yemeğe zamanında gel ve saat 7 de kalkman gerekiyor. Egzersiz falan yapıyorsan saat 5 de kalkman gerekli. Biz o saatte kalkıp yapıyoruz Chen oppa'yla.6'ya kadar koşup 6:30'a kadar da basketbol oynuyoruz. 7'de kahvaltı yapıp 8'de futbol oynamaya gidiyorlar. Bulaşıklar bana kalıyor bundan sonra beraber yıkarız artık.

Tabiki de yıkarız. Spor yapmıyorum bu arada. Artık gidebilirmiyim?

Tabiki de. Eşyalarıma dokunulmasından hoşlanmam  bir de kullandığın bir eşyayı aldığın yere bırakırsan sevinirim.

Tamam.

Kıza sinir oldum. Gıcık şey. Tomom aptal.

Ben odama çıkıyorum.  Eşyalarımın yerleştirilmesi bitmedi.

Tamam çık. Ama kızı boğma-Suho.

Hahaha lider bey çok komiksiniz.

Biliyorum.

Odama çıkıp eşyalarımı yerleştirip uyudum. Ama gelen sesle gözlerimi açmak zorunda kaldım. En  ufak sese uyanırdım. Kız biriyle bizim hakkımı da konuşuyordu ses kaydına aldım hemen ve yattım sabah dinleyecektim.

Sabah saat 4:30 da kalktım ve hazırlandım. Kulaklığımı ve telefonumu bir de şapkamı alıp çıktım. Chen oppa aşağıda bekliyordu.

Gidelim.

Tamam.

Kapıdan çıkar çıkmaz konuşmaya başladı.

Bu kız da birşey var.

Sende mi farkettin?

Evet.

Dün gece kız biriyle konuşuyordu onun sesine uyandım ve biriyle konuşuyordu.

Ee.

Bizim hakkımızda. Hata ses kaydına da aldım. Dinlemek ister misin? Yardım edeceksen?

Edeceğim edecek. Dinlet bakalım.

Toplantıya 1 hafta varmış. Ve sen bana 1 hafta içinde ne kadar bilgi toplayabilirsem o kadar iyi olduğunu söylüyorsun. O toplantıya gidersem yakalanırım zaten. Ve bu evdeki kız bana güvenmedi benden şüpheleniyor. Büyük ihtimal erkekleri  örgütlemiştir. Hepsi kızın yanında.

 Exo'da Türk KızlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin