34.BÖLÜM

2K 109 2
                                    

Şarkı:Can't bring me down bu da yeni çıkan şarkı. Dinleyin ve keyifli bir şekilde okuyun.

Uyuyunca zaman çabuk geçiyordu. Saatte baktığımda saat çoktan 12 olmuştu. Benim 1 saat sonra yayınım var. Çabuk hazırlanmam gerekiyordu.   Yarım saatte hazırlanıp aşağı indim. Ee evde kimse yoktu. Mutfakta masa da kahvaltı hazırdı. Su içmek için buzdolabına doğru gittim. Ama buzdolabında bir not vardı.

"Bu yayını yapma. Soracağın soruyu biliyorum. Yaparsan da seni destekleyeceğim." -D.o

Soracağım soruyu biliyor muydu? Ne derse desin yapacaktım. Zorundaydım. Bunu yapmamın nedeni kendime itiraf etmemem değil ettim zaten. Evet seviyorum. Ama hayranların birşey demesini istemiyorum.

"Kardeşim yapacaksan senin yanındayım. Bunu unutma. Seni seviyorum birtanem." -Buse

"Bu yayını yapma nedenin ne bilmiyorum ama senin yanındayım güzelim." Kris

"Bu yayını yapma nedenini biliyorum.  Yapacaksan yanındayım senin. Ve son olarak Chanyeol dedi ki; Dolabının aynasına baksın. Orda sana bıraktığı bir not varmış." -Suho

Son olarak bir not daha vardı.

"Sakın kendini üzme nasıl bir cevap alırsan. Yine de gönlünden geleni yap. Unutma senin yanındayım." -Chen

Hepsi benim yanımdaydı. Görmediğim bir not vardı.

"Candy'e uyanınca yemek ver. Neden herkes böyle birşey yazmış bilmiyorum ama bende senin yanındayım." -Tao

Tao ya seni seviyorum. İlk Candy'e yemek vermeye çıktım sonra odama notu almaya.

"Bu yayın bizle ilgili değil mi? Bunun cevabı "evet" demi? Hiç kimsenin bizden nefret etmemesi için hayranlara soru soracaksın. Ama bu kimse'nin umrunda olmayacak. Bir kaç hafta ortalık kızışır sadece. Türkiye de çıktığımız programda "kimseyle çıkmayacağım", "biz arkadaşız" desende lafından geri dönmek istemiyorsun hayranlar onaylamadan. Eğer onaylamasalar da seninle çıkacağım kabul edene kadar baskı yapacağım. Benimle çıkmama gibi bir şans'ın yok. Ama senin yanındayım herkesin yanında olduğu gibi."

Demek inatçısın o zaman bende inatçıyım. Görüşürüz o zaman. Son 5 dakika yayına.

Hemen telefonumu aldım ve selfi çubuğunu aldım. Başka türlü çok yakından olurdu.

Merhaba. Tüm Exo-L'lere. Soracağım soruya bu gece yarısına kadar. Cevaplarınızı menajerime vermeniz lazım. Olumlu diye yazarsanız destekleyeceğim/yanındayım gibi cevap olur. Eğer olumsuz yazarsanız desteklemeyeceğim/yanında olmayı bırakıyorum gibi cevap olur. Buna göre cevabınızı belirleyin. Sizden dürüst cevaplar istiyorum. Sorunun altında birşey aramayın sadece merak. Soruma gelirsek. Gruptan biriyle çıksak tepkiniz ne olur? Bu sorunun cevabını merak ediyorum. Tepki göstermeyin sadece merak. Yayın bu kadar. Hepiniz bizim için önemlisiniz. Hepinizi seviyorum. İyi günler.

Yayın 15 dakika sürmüştü. Sıra siteye girmekteydi. Yayınlamışlardı. Olumsuz daha çoktu. Yarın görecektim herşeyi.  Telefonum çalıyordu. Arayan Baekhyundu.

Efendim oppa.

Merak ettiğin soru buydu ha.

Evet buydu.

Chanyeol'un senden hoşlandığını ve seninde ondan hoşlandığını biliyorum. Sakın hoşlanmıyorum deme kabak gibi ortada her neyse.

İyi be demeyeceğim. Hem siz nerdesiniz? Uyandığımda kimse yoktu.

Herkesin işi gücü var. Akşam için hazırlık yapmaya gittiler.

Akşam ne var ki?

Bir programa davetliyiz.

Söyleseydiniz yapmazdım bu yayını.

Sen gelmiyorsun zaten. Seni ve Chanyeol'u davet etmediler.

Ne yani? Biz dışlandık mı?

Öyle olmuş olabilir.

Bende gezmeye giderim.

Biz eve gelmiyeceğiz. Direk gidiyoruz. Chanyeol en son arkadaki odalardan birindeydi. Kapı ve diğer tüm yerler kilitli. Kaçamazsın. Kilerin kapısı kilitli bir mutfak var kilitli olmayan pencerelerinde de demir var onun.

Kiler de demir yok ama mutfakta var demir.

Orası D.o. nun alanı kendi yaptırmış.  Mutfak, çalışma odaları, Candy'nin olduğu oda ve Chanyeol'le senin odan hariç her yer kilitli. Anahtarları da biz de. 2 gün boyunca yokuz biz.

Ben nasıl menajerimden kağıtları alacağım.

Söyledik biz perşembe saat 1 de getirip mutfağın pencelerinden verecek.

Bi de herşey ayarlanmış. Eve gelince gözüme gözükmeyin olur mu?

Cuma saat 4 de evde oluruz.

O Sehun ve Buse'ye şöyle saçma sapan şeyler yapmasınlar. Ikisi de ergen napacakları belli olmaz.

Sehun?

Bir dakika bu Sehun'un sesi miydi?

Sehun oppa. Kim demiş Sehun diye? Baekhyun oppa bitin sen. Gelme eve sakın gelme. Demek hoparlör deydi ha telefonun. Gelme eve. Geçen günkü atmadığım dayağı hatırlıyorsun değil mi? Bu sefer atacağım.

Görüşürüz Ece. Bende seni seviyorum.

Ardından telefonu kapattı. Sinirlerim bir birine girmişti.

Kitabın bitmesine bu bölümü saymazsak 6 bölüm kaldı. İsterseniz bir şekilde bölüm eklemeyi deneyeceğim yapamazsam yapacak birşey yok 2. kitabı çıkartabilirim duruma ve sizin yorumlarınıza bağlı. Bir şekilde denerim söz vermiyorum. Yorumlarınızı bekleyeceğim ona göre yazıp yazmamayı deneyeceğim. Herşey sizin kararınıza bağlı. Gelecek bölümde görüşmek üzere.

 Exo'da Türk KızlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin